Opel je razkril šesto generacijo Astre. Naj spomnimo, da se je zgodba tega modela začela pred 30 leti s predhodnikom Kadettom. Astra bo prvič na voljo tudi v različici priključnega hibrida.

Nova Opel Astra bo letos naprodaj v petvratni izvedbi. Pri Oplu obljubljajo, da bo prostornejša kot predhodnica, dimenzijsko pa bo zelo podobna. Prtljažnik bo imel 422 litrov prostornine, kar je približno 50 litrov več kot prej.

Pomembna novost bo zadnja generacija Intelli-Lux matričnih LED žarometov s 168 svetilnimi elementi, ki bodo enaki kot pri Insignii. Popolnoma digitalizirana je tudi notranjost, kjer so se fizične tipke z izjemo glavnih funkcij poslovile.

Glavni poudarki področja asistenčnih sistemov zajemajo projekcijski zaslon, 360-stopinjsko kamero ter sistem Intelli Drive 2.0, ki omogoča vozilu samodejno prilagajanje hitrosti v zavojih, dajanje priporočil za hitrost ter polavtomatske spremembe voznega pasu.

Nova Astra temelji na tretji generaciji koncernske (večenergijske) arhitekture EMP2, Oplov DNK pa naj bi bil vgrajen v avtomobil od začetka razvoja – primarni razvojni cilj je namreč predstavljala zmogljivost pri velikih hitrostih (»Autobahnproof«), obenem pa so inženirji z izboljšavami podvozja želeli zagotoviti tudi športen karakter v zavojih.

Nova Astra na voljo tudi s priključnim hibridom. Pri bencinskih in dizelskih različicah se moč giblje od 81 kW (110 KM) do 96 kW (130 KM), ter do 165 Kw (225 KM) pri različicah priključnega hibrida.

Šeststopenjski ročni menjalnik je serijski pri pogonih na notranje izgorevanje, osemstopenjski samodejni menjalnik (elektrificiran na priključnih hibridih) pa je opcijski pri močnejših motorjih.

Nova generacija je bila zasnovana in razvita na Oplovem sedežu v Rüsselsheimu, kjer se bo proizvodnja začela to jesen, prvi kupci pa bodo svoje avtomobile prejeli v začetku prihodnjega leta.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj