Kiin najbolje prodajani model je dobil izboljšave za modelno leto 2022. 5-vratna kombilimuzinska, karavanska in shooting brake različica, ki bodo pri nas na voljo jeseni, razkrivajo prenovljen prednji del, zadek, drugačna platišča ter osvežene barve karoserije in kabine.

V notranjosti 12,3-palčni zaslon na plošči z merilniki in 10,25-palčni zaslon na sredinski konzoli izboljšujeta voznikovo interakcijo z vozilom.

Prejšnji sistem opozarjanja na mrtve kote je zdaj zamenjala tehnologija aktivnega izogibanja. Ob aktiviranju smerokaza zaradi menjave voznega pasu novi sistem opozarjanja na mrtve kote (BCA) opozori voznika, če obstaja tveganje za trk z vozilom zadaj. Če se po opozorilu tveganje povečuje, BCA aktivno upravlja z vozilom, da se izogne trku.

Opozarjanje na zmanjšano zbranost voznika (DAW+) je izboljšano, saj po novem vsebuje opozarjanje na premik vozila spredaj, ki vozniku na zaslonu nudi vizualno opozorilo, da se vozilo spredaj odmika, npr. pri semaforju ali v prometni gneči.

Kamera z ločljivostjo 1 MP je v pomoč tudi pri priključevanju prikolice. Dodatno ima vozilo po novem RVM gumb, ki omogoča aktiviranje med vožnjo, ko želi voznik pogledati, kaj se mu približuje od zadaj.

Družina Ceed kupcem ponuja različne pogone, vključno s priključnim hibridom (PHEV), z močjo od 74 kW do 150 kW (100 KM do 204 KM).

Stranke bodo lahko izbirale med turbo bencinskima (1.0 T-GDI in 1.5 T-GDI) in
dizelskim motorjem (1.6 CRDi), ki si delijo Kiino motorno tehnologijo Smartstream. Motorji Smartstream vsebujejo Kiino motorno tehnologijo s časovno spremenljivim
krmiljenjem odpiranja ventilov (CVVD), ki optimizira zmogljivosti. CVVT je izboljšan tudi s pomočjo nizkotlačnega ventila za reciklažo izpušnih plinov (LP EGR), ki vrača nekaj vročih plinov iz motorja v zgorevalno komoro, da zmanjša izgubo zaradi črpanja in izboljša izkoristek goriva.

Novi 1,5-litrski motor T-GDi proizvajajo v Kiini tovarni na Slovaškem, kjer hkrati izdelujejo tudi vse člane družine Ceed. Ta novi Smartstream motor, ki nadomešča dozdajšnji 1.4 T-GDi, je na voljo v paru s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT) ali s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (6MT) ter nudi 118 kW (160 KM).

Novi 1,5-litrski turbo bencinar je na voljo tudi kot blagi hibrid (MHEV), medtem ko je dizelski Ceed z močjo 100 kilovatov (136 KM) na voljo kot blagi hibrid, za katerega prenos skrbi inteligentni ročni menjalnik (iMT) ali menjalnik 7DCT.

Različice PHEV poganja 1.6 GDi bencinski motor s 104 kilovati (141 KM), pri katerem za prenos skrbi 6-stopenjski samodejni menjalnik. Ta pogon prihaja z baterijskim sklopom z zmogljivostjo 8,9 kWh, ki naj bi z enim polnjenjem omogočala brezemisijsko vožnjo na elektriko do 57 kilometrov.

Različice GT poganja 1.6 T-GDi motor, ki z menjalnikom 7DCT nudi športnih 150 kilovatov (204 KM). Vozniško izkušnjo si je mogoče prikrojiti po svoje s pomočjo obvolanskih prestavnih ročic in treh načinov vožnje: Eco, Comfort in Sport. Športni način GT je ekskluzivno namenjen izpolnjevanju pričakovanj voznikov GT-jev.

Menjalnik iMT ‘clutch-by-wire’ MHEV sistemom zagotavlja boljši izkoristek goriva in nižje emisije CO2, hkrati pa ohranja zabavno vožnjo, značilno za običajne ročne menjalnike.

Za prestavljanje bosta kupcem na voljo serijski 6-stopenjski ročni menjalnik ali čedalje bolj priljubljeni 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko.

Proizvodnja izboljšane Ceedove družine se začne sredi avgusta v Kiini evropski tovarni (Žilina, Slovaška), prodaja pa se prične jeseni.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj