BMW je svojo pot v svetu kompaktnih kupejev začel v poznih šestdesetih letih, ko je na trg prišel BMW 2002 Coupe. Zdaj pa se v njegovem duhu počasi približuje razkritju in začetku proizvodnje nova trivratna serija 2, kar naj bi se zgodilo proti koncu poletja.
V zadnji fazi razvoja so se inženirji posvečali dinamični vožnji in dirkalnim pogojem. Kot mnogi drugi športniki tudi nova dvojka svoj športen karakter pili na znanem Nürburgringu, ki testnim voznikom omogoča pravšnji test podvozja, obnašanja karoserije ter zavornega in krmilnega sistema. Poleg tega je za preizkus udobnosti prestal tudi veliko testnih kilometrov na običajnih cestah.

Vrh ponudbe (do prihoda M2) bo M240i xDrive Coupe, ki ga bo poganjal vrstni 6-valjnik z 275 kW (374 KM), kupce bo pa skušal prepričati s skoraj optimalno razporeditvijo teže (50:50) in bolj togo karoserijo. Opremljen bo s štirikolesnim pogonom, a pri BMW-ju trdijo, da je poudarek na zadnjem pogonu. Dotični model bo imel tudi M elektronsko zaporo zadnjega diferenciala, za prenos moči pa bo skrbel 8-stopenjski samodejni menjalnik.
Povečano togost karoserije BMW obljublja pri vseh različicah, ne glede na izbiro motorja – ta bi naj bila od predhodnika bolj toga za okrog 12 %.
