Captur, pionir segmenta urbanih športnih terencev, je od uvedbe na trg leta 2013 dosegel skupno prodajo 1,2 milijona primerkov. Postal je najbolje prodajani model v svojem segmentu v Evropi. Ta položaj je ohranil tudi minulo leto, ko so ga po svetu prodali v več kot 230.000 primerkih.

Preobrazba videza

Novi Captur je nekaj daljši od predhodnika (4,23 metra, za 11 cm več) in ima večjo medosno razdaljo (2,63 metra, za 2 cm več).

Skupaj bo ob začetku prodaje na voljo enajst barv karoserije, štiri kontrastne barve strehe in trije paketi zunanjih dodatkov, kar pomeni, da bodo kupci lahko izbirali med 90 možnimi kombinacijami. Na strehi sta lahko tudi vzdolžna strešna nosilca in pa zastekljeno pomično pol-panoramsko strešno okno.

Revolucija notranjosti, ki jo je prvi prinesel novi Clio, se nadaljuje tudi v Capturju. Prevzema zasnovo »Smart Cockpit«, ki je rahlo zasukan proti vozniku in novo »lebdečo« osrednjo konzolo z največjim zaslonom v razredu.

Zaslon multimedijske naprave

Ključni element armaturne plošče »Smart Cockpit« je 9,3-palčen zaslon multimedijske naprave, ki je največji v tem razredu. Zaslon je blago zasukan proti vozniku.

Digitalna instrumentna plošča

Barvni zaslon digitalne instrumentne plošče meri od 7 do 10,2 palca. Različica velikosti 10,2 palca vključuje tudi prikaz navigacije. Z dvema zaslonoma, 9,3- in 10,2-palčnim, ima novi Captur največjo zaslonsko površino v svojem razredu.

Lebdeča konzola

Tudi osrednja konzola je ključni sestavni del zasnove »Smart Cockpit« v novem Capturju. Na tej »lebdeči« konzoli (»Flying Console«) je futuristična elektronska ročica samodejnega menjalnika EDC »e-shifter«, ki nima mehanske povezave z menjalnikom.

Prtljažnik

Ta je povečan na 536 litrov (največ v njegovem razredu). Prostornino prtljažnika je možno povečevati z vzdolžnim pomikom zadnje klopi za 16 centimetrov in z odstranljivim dnom. Ko so zadnji sedeži zloženi, je dno skoraj ravno, dolžina prtljažnika pa zraste na 1,57 metra, kar je za 11 centimetrov več kot v predhodni generaciji.

Izdatno prenovljena ponudba motorjev

Ti v kombinaciji s pet- in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko pokrivajo navzgor povečano paleto moči, ki sega od 100 do 155 KM pri bencinskih oziroma od 95 do 115 KM pri dizelskih motorjih.

E-TECH plug-in

Novi Captur bo v letu 2020 na voljo s priključnim hibridnim pogonskim sklopom. Ta je poimenovan E-TECH Plug-in. Sčasoma bo na voljo tudi s srednjimi paketi opreme.

Uporabljen je posebej prilagojeni 1,6-litrski bencinski motor nove generacije. Dodana ima dva elektromotorja, sekvenčni menjalnik z več načini delovanja in akumulator s kapaciteto 9,8 kWh.

Zmogljivost električnega pogona po težko dosegljivem standardu WLTP ponuja doseg 45 kilometrov s hitrostjo do 135 km/h v mešanem ciklu oziroma okrog 65 kilometrov v mestnem ciklu.

Vozniška pomagala

Najbolj opazna novost med pomagali je pomočnik za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje (Highway & Traffic Jam Companion), ki bo na voljo že ob začetku prodaje novega Capturja.

Pomočnik za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje je kombinacija prilagodljivega regulatorja hitrosti (z napravo Stop & Go) in pomoči za ohranjanje voznega pasu. Ta sistem deluje pri hitrosti od 0 do 160 km na uro. Nadzira hitrost avtomobila in ohranja varnostno razdaljo do vozil spredaj, hkrati pa skrbi za ohranjanje sredine voznega pasu.

Renault EASY CONNECT

V novem Capturju je multimedijska naprava Renault EASY LINK na voljo v treh različicah (glede na dimenzije zaslona in vključeno navigacijo), vse pa so združljive s funkcijama Android AutoTM in Apple CarPlay. Renault EASY LINK sloni na stalni povezanosti v omrežju 4G, samodejno posodabljajoči se platformi in poenostavljeni uporabi.

Novinca bodo izdelovali tudi na Kitajskem, tem za Skupino Renault strateško pomembnem območju. Na vseh trgih bo ohranil isto ime.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj