A3 je najpomembnejša novost letošnjega leta za Audi. Na zunaj je nekoliko zrasel, sicer pa gre za oblikovno evolucijo. Precej pomembnejši je korak naprej na področju digitalizacije.
Audi A3 | novosti:
Mere v primerjavi s predhodnikom:
- medosna razdalja in višina sta enaki
- 31 mm sirši
- 33 mm daljši (na račun 36 mm daljšega prednjega dela)
- sprednji del se je podaljšal zaradi varnosti potnikov ob naletu
- 7 mm več prostora za glavo (sedež 7 mm nižje)
- limuzina 15 cm daljša od Sportbacka (medosna razdalja enaka)
- pri limuzini nekoliko nižji strop zadaj
Zunanjost:
- Sportback nima več strešnih sani (še vedno na voljo kot dodatna oprema)
- prvič pri Audiju “vdolbine” v boku vozila (doslej vedno “napihnjen”)
- prvič maska z vzorcem satovja (prej le modeli RS)
- serijsko polni LED žarometi, opcijsko matrični LED žarometi
Notranjost:
- 7 mm nižji položaj sedenja kot pri predhodniku
- ni več okroglih elementov
- zračniki na zgornjem delu armature
- elektronsko stikalo namesto klasične ročice samodejnega menjalnika
- še vedno nekaj fizičnih stikal
- šivi na armaturi in vratnih oblogah
Prtljažnik:
- Sportback: 380 l/1.200 l
- 8 mm nižji nakladalni rob (pri limuzini nekoliko višji)
- limuzina: 425 l
- tudi pri limuzini lahko poklopimo zadnje sedeže (podatka o skupni prostornini ni)
Digitalizacija:
- serijsko digitalni merilniki (10,2 palca)
- opcijsko 12,3-palčen zaslon merilnikov
- na sredini standardno 10,1-palčen zaslon na dotik
- prvič med Audijevimi kompaktnimi modeli projekcija informacij v vetrobransko steklo
Pogonska paleta:
- Bencinski motorji:
- 30 TFSI, 1,0-litrski turbobencinski, 81 kW/110 KM
- 35 TFSI, 1,5-litrski turbobencinski, 110 kW/150 KM
- 40 TFSI, 2,0-litrski turbobencinski, 140 kW/190 KM
- S3 TFSI, 2,0-litrski turbobencinski, 228 kW/310 KM
- na voljo 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik
- v primeru 7-stopenjskega samodejnega menjalnika pri različicah 30 in 35 TFSI je avto opremljen z blago hibridno tehnologijo
- Dizelski motorji:
- 30 TDI, 2,0-litrski turbodizelski, 85 kW/116 KM, samo 6-stopenjski ročni menjalnik
- 35 TDI, 2,0-litrski turbodizelski, 110 kW/150 KM, samo 7-stopenjski samodejni menjalnik
- 40 TDI, 2,0-litrski turbodizelski, 147 kW/200 KM, samo 7-stopenjski samodejni menjalnik
- blage hibridne tehnologije tukaj ni
- Priključno hibridni pogon (na voljo s koncem leta 2020):
- 40 TFSI e, 150 kW/204 KM, 6-stopenjski samodejni menjalnik
- 45 TFSI e, 180 kW/245 KM, 6-stopenjski samodejni menjalnik
- Pogon na plin (CNG):
- oznaka “g-tron”
- na trg prihaja konec leta
- štirikolesni pogon Quattro bo na voljo od konca leta 2020
- serijski bo pri različicah 40 TDI in S3 TFSI
- opcijski pri 40 TFSI
Baterija in doseg priključnega hibrida:
- pri predhodniku kapaciteta baterije 8,8 kWh (bruto)
- zdaj 13,2 kWh (bruto)
- električni doseg: 60 km (po WLTP)
Varnost in asistenčni sistemi:
- sistem Audi Presense Front:
- asistenca za obvoz ovire
- zaščita pešcev in kolesarjev
- asistenca za zavijanje
- serijsko sistem za zapuščanje voznega pasu
- opozorilo ob izstopu (radarja v vogalih odbijača zaznavata do 3 minute pred zagonom in do 3 minute po zaustavitvi vozila)
- ostale asistence (opcijske) večinoma prevzete iz višjerangiranih modelov Audija
Vožnja:
- v kombinaciji z opremo S-line na voljo športno podvozje
- DCC – dinamično uravnavanje blaženja – v povezavi s sistemom Audi Drive Select (10 mm nižje, Audi obljublja velik razpon v delovanju udobnega in športnega načina – imamo 3 nastavitve)
Cena:
- vstopni model z bencinskim motorjem (30 TFSI): 25.400 evrov
- vstopni model z dizelskim motorjem (30 TDI): 27.600 evrov
- do 30. septembra kupec prejme še dodatnih 2.600 evrov popusta
Prodajni cilj v Sloveniji:
- leto 2020:
- 130 Sportbackov
- 30 limuzin
- leto 2021:
- 300 Sportbackov
- 100 limuzin
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉