A3 je najpomembnejša novost letošnjega leta za Audi. Na zunaj je nekoliko zrasel, sicer pa gre za oblikovno evolucijo. Precej pomembnejši je korak naprej na področju digitalizacije.

Audi A3 | novosti:

Mere v primerjavi s predhodnikom:

  • medosna razdalja in višina sta enaki
  • 31 mm sirši
  • 33 mm daljši (na račun 36 mm daljšega prednjega dela)
  • sprednji del se je podaljšal zaradi varnosti potnikov ob naletu
  • 7 mm več prostora za glavo (sedež 7 mm nižje)
  • limuzina 15 cm daljša od Sportbacka (medosna razdalja enaka)
  • pri limuzini nekoliko nižji strop zadaj

Zunanjost:

  • Sportback nima več strešnih sani (še vedno na voljo kot dodatna oprema)
  • prvič pri Audiju “vdolbine” v boku vozila (doslej vedno “napihnjen”)
  • prvič maska z vzorcem satovja (prej le modeli RS)
  • serijsko polni LED žarometi, opcijsko matrični LED žarometi

Notranjost:

  • 7 mm nižji položaj sedenja kot pri predhodniku
  • ni več okroglih elementov
  • zračniki na zgornjem delu armature
  • elektronsko stikalo namesto klasične ročice samodejnega menjalnika
  • še vedno nekaj fizičnih stikal
  • šivi na armaturi in vratnih oblogah

Prtljažnik:

  • Sportback: 380 l/1.200 l
  • 8 mm nižji nakladalni rob (pri limuzini nekoliko višji)
  • limuzina: 425 l
  • tudi pri limuzini lahko poklopimo zadnje sedeže (podatka o skupni prostornini ni)

Digitalizacija:

  • serijsko digitalni merilniki (10,2 palca)
  • opcijsko 12,3-palčen zaslon merilnikov
  • na sredini standardno 10,1-palčen zaslon na dotik
  • prvič med Audijevimi kompaktnimi modeli projekcija informacij v vetrobransko steklo

Pogonska paleta:

  • Bencinski motorji:
    • 30 TFSI, 1,0-litrski turbobencinski, 81 kW/110 KM
    • 35 TFSI, 1,5-litrski turbobencinski, 110 kW/150 KM
    • 40 TFSI, 2,0-litrski turbobencinski, 140 kW/190 KM
    • S3 TFSI, 2,0-litrski turbobencinski, 228 kW/310 KM
    • na voljo 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik
    • v primeru 7-stopenjskega samodejnega menjalnika pri različicah 30 in 35 TFSI je avto opremljen z blago hibridno tehnologijo
  • Dizelski motorji:
    • 30 TDI, 2,0-litrski turbodizelski, 85 kW/116 KM, samo 6-stopenjski ročni menjalnik
    • 35 TDI, 2,0-litrski turbodizelski, 110 kW/150 KM, samo 7-stopenjski samodejni menjalnik
    • 40 TDI, 2,0-litrski turbodizelski, 147 kW/200 KM, samo 7-stopenjski samodejni menjalnik
    • blage hibridne tehnologije tukaj ni
  • Priključno hibridni pogon (na voljo s koncem leta 2020):
    • 40 TFSI e, 150 kW/204 KM, 6-stopenjski samodejni menjalnik
    • 45 TFSI e, 180 kW/245 KM, 6-stopenjski samodejni menjalnik
  • Pogon na plin (CNG):
    • oznaka “g-tron”
    • na trg prihaja konec leta
  • štirikolesni pogon Quattro bo na voljo od konca leta 2020
  • serijski bo pri različicah 40 TDI in S3 TFSI
  • opcijski pri 40 TFSI

Baterija in doseg priključnega hibrida:

  • pri predhodniku kapaciteta baterije 8,8 kWh (bruto)
  • zdaj 13,2 kWh (bruto)
  • električni doseg: 60 km (po WLTP)

Varnost in asistenčni sistemi:

  • sistem Audi Presense Front:
    • asistenca za obvoz ovire
    • zaščita pešcev in kolesarjev
    • asistenca za zavijanje
  • serijsko sistem za zapuščanje voznega pasu
  • opozorilo ob izstopu (radarja v vogalih odbijača zaznavata do 3 minute pred zagonom in do 3 minute po zaustavitvi vozila)
  • ostale asistence (opcijske) večinoma prevzete iz višjerangiranih modelov Audija

Vožnja:

  • v kombinaciji z opremo S-line na voljo športno podvozje
  • DCC – dinamično uravnavanje blaženja – v povezavi s sistemom Audi Drive Select (10 mm nižje, Audi obljublja velik razpon v delovanju udobnega in športnega načina – imamo 3 nastavitve)

Cena:

  • vstopni model z bencinskim motorjem (30 TFSI): 25.400 evrov
  • vstopni model z dizelskim motorjem (30 TDI): 27.600 evrov
  • do 30. septembra kupec prejme še dodatnih 2.600 evrov popusta

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • leto 2020:
    • 130 Sportbackov
    • 30 limuzin
  • leto 2021:
    • 300 Sportbackov
    • 100 limuzin

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj