BMW je na slovenske ceste pripeljal novo generacijo serije 2 Coupé – modela, ki izrazito stavi na svoje vozne lastnosti in dinamično obliko. Zaznamujejo ga tehnologija podvozja, prvotno razvita za BMW serije 4 Coupé, zadnji pogon in šestvaljni vrstni motor.


Prvi vtis: Po dobri uri za volanom novinca (preizkusili smo različico 240i xDrive) poročamo o voznih lastnostih, ki se lahko primerjajo z ostalimi prestavniki “M divizije”. Avtomobil je glasen in vrhunsko vodljiv, a obenem ob umirjeni vožnji nudi nadvse udobno potovalno izkušnjo. Čeprav je gnan na vsa štiri kolesa, je prioriteta vsekakor zadnji kolesni par, zato lahko zadek pošteno “zapleše”, podkrmarjenja v počasnih zavojih pa praktično ni.


Najzmogljivejši model serije je M240i xDrive, ki ga poganjata vrstni šestvaljni bencinski motor z močjo 275 kW (374 KM) in inteligentni štirikolesni pogon. Na voljo bodo tudi
štirivaljni bencinski in dizelski motorji s prenosom moči na zadnja kolesa.


Različica 220d ima štirivaljni dizelski motor 140 kW/190 KM z dvostopenjskim
turbinskim polnilnikom in blago hibridno tehnologijo 48 V. Različico 230i poganja štirivaljni bencinski motor 180 kW/245 KM, ki bo postal del ponudbe poleti.


Vsi motorji so standardno priklopljeni na osemstopenjski menjalnik Steptronic. Opcijski je osemstopenjski športni menjalnik Steptronic (standardno vgrajen v BMW M240i xDrive Coupé) s prestavnima ročicama na volanu in s sistemom “launch control”.


Najbolj napredni asistenčni sistemi so vozni asistent z opozarjanjem pri menjavi voznega pasu, opozorilo o nevarnosti trka zadaj in prečnem prometu zadaj, aktivni tempomat s
funkcijo Stop&Go in projektor BMW Head-Up (vsi ti sistemi so opcijski).


Cena za vstopni model 220d se prične pri 41.150 evrih.



















