Ko je leta 2008 BMW prvič predstavil model X6 in ga poimenoval “sports activity coupe”, je nemalo prestavnikov avtomobilistične javnosti skomignilo z rameni. A pri BMW-ju so dokazali nasprotno in od tedaj prodali že 450.000 modelov X6. Logično, zgodba se nadaljuje.
BMW X6 | ključne novosti:
Mere:
- večji od predhodnika v dolžino in širino
- nižji od predhodnika za 6 mm
- medosna razdalja za več kot 4 cm večja od predhodnika
Zunanjost:
- glavna novost sta osvetljeni ledvički (razvila Hella)
- ledvički prvič v enem “kosu” in prvič stojita pod kotom
Pogonska paleta:
- na voljo zgolj 6- in 8-valjni motorji ter 8-stopenjski samodejni menjalniki
- X6 xDrive 40i (250 kW/340 KM)
- X6 M50i (390 kW/530 KM)
- X6 xDrive 30d (195 kW/265 KM)
- X6 M50d (294 kW/400 KM)
- X6 M (411 kW/600 KM)
Varnost in asistenčni sistemi:
- novi X6 vsebuje vse tehnologije iz modelov X5, serije 7 in serije 8
Vožnja:
- BMW obljublja, da je povsem podobna modelu X5
Cena:
- od 84.000 evrov dalje za vstopni dizelski model
- do 200.000 evrov za model X6 M Competition
- Cenik
Prodajni cilj v Sloveniji:
- 50 vozil v letu 2020
- v 2021 še kakšen avto več
- polovico manj kot X5 (skupaj z njim okoli 150 vozil letno)
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca
- modeli s trilitrskim turbodizelskim motorjem in M50d
- povprečna cena okoli 140.000 evrov
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.