Ko je leta 2008 BMW prvič predstavil model X6 in ga poimenoval “sports activity coupe”, je nemalo prestavnikov avtomobilistične javnosti skomignilo z rameni. A pri BMW-ju so dokazali nasprotno in od tedaj prodali že 450.000 modelov X6. Logično, zgodba se nadaljuje.

BMW X6 | ključne novosti:

Mere:

  • večji od predhodnika v dolžino in širino
  • nižji od predhodnika za 6 mm
  • medosna razdalja za več kot 4 cm večja od predhodnika

Zunanjost:

  • glavna novost sta osvetljeni ledvički (razvila Hella)
  • ledvički prvič v enem “kosu” in prvič stojita pod kotom

Pogonska paleta: 

  • na voljo zgolj 6- in 8-valjni motorji ter 8-stopenjski samodejni menjalniki
  • X6 xDrive 40i (250 kW/340 KM)
  • X6 M50i (390 kW/530 KM)
  • X6 xDrive 30d (195 kW/265 KM)
  • X6 M50d (294 kW/400 KM)
  • X6 M (411 kW/600 KM)

Varnost in asistenčni sistemi:

  • novi X6 vsebuje vse tehnologije iz modelov X5, serije 7 in serije 8

Vožnja:

  • BMW obljublja, da je povsem podobna modelu X5

Cena:

  • od 84.000 evrov dalje za vstopni dizelski model
  • do 200.000 evrov za model X6 M Competition
  • Cenik

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • 50 vozil v letu 2020
  • v 2021 še kakšen avto več
  • polovico manj kot X5 (skupaj z njim okoli 150 vozil letno)

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca

  • modeli s trilitrskim turbodizelskim motorjem in M50d
  • povprečna cena okoli 140.000 evrov

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj