BMW je na Pokljuki predstavil drugo generacijo svojega BMW X5 v izvedbi priključnega hibrida. Novinec ponuja precej večjo baterijo in s tem več električnega dosega.
BMW X5 xDrive45e | ključne novosti:
Zunanjost:
- identična običajnemu X5
- razliki predstavljata zgolj loputa za polnjenje baterije ter oznaka modela na zadku
- zunanjost lahko nadgradimo s paketoma xLine ali M Sport
Notranjost:
- enaka kot pri klasičnem X5
- centralni zaslon nudi več informacij o upravljanju energije
- novi gumbi za upravljanje načina vožnje (električni, hibridni, sport …)
Prtljažnik:
- kapaciteta 500 l je zaradi prostora, ki ga zasede baterija manjša od klasične različice
Pogonska paleta:
- prej štirivaljni motor je zamenjal šestvaljnik
- sistemska moč (oba motorja skupaj) povečana na 290 kW/394 KM
- 8-stopenjski samodejni menjalnik Steptronic
- štirikolesni pogon xDrive deluje v vseh načinih vožnje
Baterija in doseg:
- prej baterija kapacitete 9,2 kWh, zdaj 24 kWh
- baterija na dnu vozila proti zadku (rezervoar za gorivo zato malo manjši)
- električni doseg je v primerjavi s predhodnikom bistveno povečan
- 67-87 km električnega dosega (po WLTP)
- 27-44 g/km emisij CO2 (po WLTP)
Polnjenje:
- največja moč 3,7 kW
- čas polnjenja do 100%: 6 ur
Vožnja:
- priključni hibrid v primerjavi s klasičnimi (bencinskimi in dizelskimi) različicami težji za od 300 do 400 kilogramov
- končna hitrost omejena na 235 km/h
- vožnja le na elektriko je mogoča do 135 km/h (15 km/h več kot predhodnik)
- možnost vlečne kljuke
Cena:
- vstopni model: 84.400 evrov
- X5 40i je cenejši za 4.000 evrov, a pri priključnem hibridu serijsko dobimo zračno vzmetenje in večja platišča
- če ceni prištejemo subvencijo za priključne hibride, je le malo dražji od primerljivih bencinskih ali dizelskih različic
- Cenik
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉