BMW je na Pokljuki predstavil drugo generacijo svojega BMW X5 v izvedbi priključnega hibrida. Novinec ponuja precej večjo baterijo in s tem več električnega dosega.

BMW X5 xDrive45e | ključne novosti:

Zunanjost:

  • identična običajnemu X5
  • razliki predstavljata zgolj loputa za polnjenje baterije ter oznaka modela na zadku
  • zunanjost lahko nadgradimo s paketoma xLine ali M Sport

Notranjost:

  • enaka kot pri klasičnem X5
  • centralni zaslon nudi več informacij o upravljanju energije
  • novi gumbi za upravljanje načina vožnje (električni, hibridni, sport …)

Prtljažnik:

  • kapaciteta 500 l je zaradi prostora, ki ga zasede baterija manjša od klasične različice

Pogonska paleta: 

  • prej štirivaljni motor je zamenjal šestvaljnik
  • sistemska moč (oba motorja skupaj) povečana na 290 kW/394 KM
  • 8-stopenjski samodejni menjalnik Steptronic
  • štirikolesni pogon xDrive deluje v vseh načinih vožnje

Baterija in doseg:

  • prej baterija kapacitete 9,2 kWh, zdaj 24 kWh
  • baterija na dnu vozila proti zadku (rezervoar za gorivo zato malo manjši)
  • električni doseg je v primerjavi s predhodnikom bistveno povečan
  • 67-87 km električnega dosega (po WLTP)
  • 27-44 g/km emisij CO2 (po WLTP)

Polnjenje:

  • največja moč 3,7 kW
  • čas polnjenja do 100%: 6 ur

Vožnja:

  • priključni hibrid v primerjavi s klasičnimi (bencinskimi in dizelskimi) različicami težji za od 300 do 400 kilogramov
  • končna hitrost omejena na 235 km/h
  • vožnja le na elektriko je mogoča do 135 km/h (15 km/h več kot predhodnik)
  • možnost vlečne kljuke

Cena:

  • vstopni model: 84.400 evrov
  • X5 40i je cenejši za 4.000 evrov, a pri priključnem hibridu serijsko dobimo zračno vzmetenje in večja platišča
  • če ceni prištejemo subvencijo za priključne hibride, je le malo dražji od primerljivih bencinskih ali dizelskih različic
  • Cenik

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj