Na slovenske ceste je (tudi uradno) pripeljal prvi samostojni model znamke Cupra.
Njegova osnova je enaka kot pri Leonu – torej platforma MQB – EVO. Ta omogoča vključitev več različnih pogonskih tehnologij.
Kupcem bo na voljo sedem motornih različic vključno z dvema priključnima hibridoma. Za slovenski trg naj bi bil najbolj zanimiv vstopni 1,5-litrski turbobencinski motor TSI (110 kW), ki ga lahko kombiniramo tudi z DSG menjalnikom. Seveda je na voljo tudi zmogljivejša različica z dvolitrskim turbobencinskim motorjem (228 kW).
V notranjosti izstopa predvsem nov volanski obroč, na katerem ima mesto tudi tipka za zagon motorja. Delovanje menjalnika DSG preklapljamo s pomočjo tehnologije “shift by wire”. Sprednja sedeža sta serijsko “školjkasta”. Prtljažni prostor ponuja 420 litrov uporabne prostornine (450, če imamo le prednji pogon).
Voznik lahko izbira med različnimi voznimi profili. Tako se spreminja zvok motorja, delovanje vzmetenja in asistenčnih sistemov ter še nekaj dodatnih značilnosti delovanja štirikolesnega pogona, če je vozilo z njim opremljeno.
Proizvodnja poteka v Martorellu (Španija). Trenutno so v sloveniji na voljo različici z 1,5-litrskim (110 kW) in 2,0-litrskim (228 kW) TSI motorjem ter priključni hibrid. Njuni začetni ceni sta 30.375, oziroma 42.676 evrov. Slovenski uvoznik želi letos prodati 300 vozil.
[…] UrbanRebel (2025) napovedali dva nova modela, ki se bosta v roku dveh let pridružila modeloma Formentor in Born, podrobnosti pa zaenkrat ne […]