Cupra je mlada španska znamka, ki stavi na športni karakter svojih avtomobilov in letos praznuje že četrto obletnico “odcepitve” od Seata. Direktor znamke Wayne Griffiths je ob tem mejniku predstavil vizijo CUPRA2, predstavitev pa so v stilu izpeljali 22. 2. 2022.
Če so že v letu 2022 tri “dvojke”, želijo pri Cupri dodati še nekaj svojih. V sklopu vizije CUPRA2 si v podjetju prizadevajo podvojiti prodajo, promet in prodajno mrežo. Hkrati pa so poleg že napovedanega Tavascana (2024) in konceptnega UrbanRebel (2025) napovedali dva nova modela, ki se bosta v roku dveh let pridružila modeloma Formentor in Born, podrobnosti pa zaenkrat ne razkrivajo.
Predstavili so tudi tudi digitalni projekt Metahype, ki je Cuprin pogled na računalniško generirano okolje Metaverse – družbeno omrežje, ki temelji na virtualni resničnosti in na katerem bi lahko blagovne znamke, start-upi in ustvarjalci vsebin gostili različne dogodke.
V bližnji prihodnosti nameravajo predstaviti tudi projekt CUPRA2 Experience, ki bi naj pretresel svet moto športa. S tem projektom nameravajo pri dirkanju kombinirati dejansko in virtualno resničnost, sami pa to razlagajo s stavkom »kar voziš je resnično, kar vidiš pa virtualno.« S takšnimi digitalnimi projekti želijo pri Cupri dokazati, da zastopajo znamko, ki posega tudi izven izključno avtomobilske industrije.