Sandero skupaj s Cliom in Capturjem tvori trojico najbolje prodajanih modelov skupine Renault v Evropi. Zdaj je slovensko premiero dočakala tretja generacija tega modela – v osnovni in terenski (“Stepway”) različici. Še vedno je njen glavni adut nizkocenovnost.

Novinec, ki je osnovan na enaki platformi kot Clio, je zelo podoben predhodniku. Serijsko sedaj spredaj svetijo LED dnevni in zasenčeni žarometi, opazimo pa lahko tudi nov LED podpis v obliki črke Y. Gumb za odpiranje prtljažnih vrat je zdaj skrit, radijska antena pa nameščena na na zadnjem delu.

Notranjost prinaša nove, mehkejše materiale. Posodobljena je oblika zračnikov, ki so odslej bolj funkcionalni. Novi so tudi merilniki, sredinska konzola ter naslon za roko s prostorom za shranjevanje. Sedeži so zdaj modernejši, bolj udobni in izdelani iz boljših materialov. Volan je prvič pri tem modelu nastavljiv tudi po globini.

Največ prostorskih pridobitev so bili deležni potniki na zadnji klopi, ki imajo odslej dobre štiri centimetre več prostora za kolena. Več je tudi odlagalnih mest (skupaj 21 litrov). Prtljažnik je ostal skoraj enak.

Sandero prinaša tudi nove multimedijske vmesnike – od najosnovnejših (odsotnost večjega zaslona kompenziramo s telefonom, ki ga namestimo na nosilec), do naprednejšega 8-palčnega zaslona na dotik. Slednjega lahko povežemo tudi s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto.
Prvič je na voljo tudi pametni ključ (kartica), posodobljen je servo volan, kasneje pa bo na voljo tudi električna ročna zavora.

Sandero je serijsko opremljen s sistemom za zaviranje v sili in pomočjo za speljevanje v klanec, opcijsko pa lahko izberemo tudi nadzor mrtvih kotov ter pomoč za parkiranje spredaj in zadaj. Serijsko je tu šest zračnih blazin.
Motorno paleto tvorijo bencinski trivaljniki. Dizla ni več, nadomestilo pa je motor ECO-G 100, ki kombinira bencin in plin. Natočite lahko 50 l bencina in nekoliko manj kot 40 l plina. Skupaj naj bi avtonomija znašala 1.300 km.

Terensko navdahnjeni Stepway sedi 37 mm višje od tal. Prinaša še plastične terenske dodatke/zaščite. Strešne letvice lahko preklopimo prečno ali vodoravno.
Proizvodnja nove generacije bo potekala v Romuniji in Maroku, začetna cena na slovenskem trgu pa znaša 8.990 evrov. Cena Sander Stepway se prične pri 12.290 evrov.