Ford je na slovenske ceste pripeljal posebni različici svojega Customa.

Potniški Tourneo Custom bo odslej na voljo tudi z že znano oznako Active. Ta prinaša nekoliko bolj robustno zunanjost, v kombinaciji z ročnim menjalnikom pa kupci lahko izberejo tudi (opcijski) diferencial z mehansko omejenim zdrsom mLSD (razvit v sodelovanju s proizvajalcem Quaife), ki pri slabem oprijemu samodejno prenese navor motorja kolesu z največjim trenjem.

Slednji velja tudi za glavno nadgradnjo tovorne različice Transit Custom, le da je tokrat serijski. Transit Custom Trail je povzel nekaj dodatkov po Raptorju – Fordovem ekstremnem poltovornjaku. Nezgrešljiva je predvsem prednja maska.

Transit Custom Trail je na voljo v različnih karoserijskih izvedbah, med katerimi so tudi furgon, furgon z dvojno kabino in kombi z dvema medosnima razdaljama ter s skupno maso vozila od 3000 do 3400 kg.

Dodatno sta obe različici lahko opremljeni s strešnimi sanmi ter stranskimi stopnicami. Štirikolesni pogon v nobenem primeru ni na voljo.

Novi različici predstavljata vrh ponudbe Customa. Od prej najvišje rangiranega nivoja opreme sta v povprečju dražji za 2.500 evrov. Pri slovenskem uvozniku Forda predvidevajo, da bosta tvorili okoli 10 odstotkov prodaje Customa.