To je najbolj “elektrificiran” Ford doslej. Nova Kuga je namreč na voljo tudi kot mehki, klasični ali priključni hibrid.

Učinkovitost je področje, ki so mu pri Fordu tokrat namenili posebno pozornost. Kuga nove generacije je tako od prejšnje večja, a lažja in bolj aerodinamična. Odgovorni pravijo, da primerljiv pogonski sklop zdaj porabi okoli četrtino goriva manj. Najmanjšo porabo goriva lahko zahvaljujoč elektriki seveda pričakujemo pri priključnem hibridu.

Ford Kuga | novosti:

Mere in masa v primerjavi s predhodno generacijo:

  • 44 mm širša
  • 89 mm daljša
  • 6 mm nižja
  • ob primerljivem pogonskem sklopu 80 kg lažja

Zunanjost:

  • oblikovalski jezik deli s Focusom

Notranjost:

  • v notranjosti skoraj identična Focusu
  • nekaj bolj “premijskih” materialov, sploh pri bolje opremljenih različicah
  • največ prostora za noge zadaj (1.035 mm)
  • zadnjo klop lahko pomikamo za 15 cm
  • klop se loči v razmerju 1/3 : 2/3
  • prvič ogrevani zadnji sedeži

Digitalizacija:

  • Ford Pass Connect – povezava s pametnim telefonom (odklepanje, zaklepanje, zagon, lokacija vozila, klima, stanje vozila – servisi, POI, elektrificirane verzije prikazujejo tudi stanje baterije in lokacije polnilnic)
  • digitalni zaslon merilnikov (12,3 palca)

Prtljažnik/tovorni prostor:

  • največji v razredu: 645
  • ravno dno, ko podremo zadnjo klop

Pogonska paleta:

  • Bencinski motorji:
    • 1.5 EcoBoost, 120 ali 150 KM
  • Dizelski motorji:
    • 1.5 EcoBlue, 120 KM
    • 2.0 EcoBlue, 150 (blagi hibrid) ali 190 KM
  • Hibridni pogon:
    • na voljo sta klasični in priključni hibrid

Na voljo sta 6-stopenjski ročni ali 8-stopenjski samodejni menjalnik. Samodejni menjalnik v kombinaciji z bencinskimi motorji ni na voljo.

Priključni hibrid:

  • baterija na dnu vozila (ni izgube prostora v prtljažniku)
  • 2,5-l bencinski motor in elektromotor
  • CVT brezstopenjski menjalnik
  • električni doseg: 56 km (po WLTP)
  • 4 načini električne vožnje (odvisno od potreb po odstotkih napolnjenosti baterije)
  • moč polnjenja na domači vtičnici: 2,7 kW (6 ur do polne baterije)
  • moč polnjenja na javni polnilnici: 3,7 kW (3,5 ure do polne baterije)

Varnost in asistenčni sistemi:

  • serijsko: sistem za preprečevanje naleta, sistem za preprečevanje zapustitve voznega pasu, pomoč pri speljevanju v klanec
  • opcijsko: tehnološki paket (projekcijski zaslon, dinamična LED žarometa, LED dnevne luči, LED zadnje luči, samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi žarometi)
  • opcijsko: paket za pomoč vozniku (prilagodljiv tempomat, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, sistem za zaznavanje vozila v mrtvem kotu vzvratnih ogledal ‘BLIS’ s prepoznavanjem prečnega prometa, aktivna pomoč pri parkiranju, prednja in zadnja širokokotna kamera)
  • prvič na voljo: sistem za preprečevanje naleta v križišču, sistem za ohranjanje voznega pasu z asistenco za mrtvi kot (če je vozilo v mrtvem kotu, z navorom volana zavije v obratno smer)

Vožnja:

  • izbira voznih načinov: normal, eco, sport, slippery, snow/sand

Cena:

  • vstopni model z bencinskim motorjem (1.5 EcoBoost): 23.580 evrov
  • vstopni model z blago hibridno tehnologijo (2.0 EcoBlue MHEV): 26.730 evrov
  • vstopni model priključni hibrid: 33.980 evrov
  • CENIK

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • 350 vozil v letu 2020

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj