Foto: AMTK Velenje

“Trenutna situacija v svetu nam je letos rally korenito spremenila, ampak striktno upoštevamo vsa navodila NIJZ in ukrepe proti COVID-19,” so zapisali na uradnem profilu AMTK Velenje – organizatorja rallyja, ki bo prva prva pokoronska avtošportna preizkušnja na slovenskih tleh.

Upamo, da bodo fotografije mask, merjenja telesne temperature in črt, ki označujejo najmanjšo dovoljeno razdaljo med udeleženci, prihodnjo sezono le še spomin. No, danes, v letu 2020, pa se velenjski organizatorji soočajo z velikim izzivom zagotoviti zdravstveno varnost udeležencev prireditve, ki jo gostijo.

Število članov ekip je letos močno omejeno, dostop do servisne cone pa dovoljen le točno določenim. Kljub vsem preprekam in tveganju so v AMTK Velenje zagrizli v izziv. Popolnoma nič ne bomo tarnali, da bo letos dolžina in raznovrstnost velenjskega rallyja okrnjena. Na sporedu bosta namreč le dve različni hitrostni preizkušnji, vsaka s tremi ponovitvami.

In enako velja za posadke. Te so se na rally prijavile v zavidljivem številu – nastopilo jih bo 63. Za večino bo to prvi tekmovalni preizkus po zares dolgem premoru, zato je v pričakovanju pred jutrišnjim tekmovalnim dnevom moč čutiti še nekaj negotovosti. Glavni favoriti so v napovedih previdni in večinoma zgolj izražajo zadovoljstvo, da bodo dirkalniki v letošnji sezoni naposled le zahrumeli.

Prva favorita rallyja sta Slovenca Rok Turk in Blanka Kacin (Hyundai i20 R5), njuna največja konkurenta pa bosta bržčas madžarska predstavnika Andras Hadik in Krisztian Kertesz (Ford Fiesta R5). Ob pogledu na vrh startne liste ne moremo niti mimo zimzelenega Darka Peljhana, nato pa so tu tudi hitri Madžar Ferenc Kiss ter naslednja dva slovenska predstavnika v dirkalnikih skupine R5 – Aleš Zrinski in Aljoša Novak. Zanimivo bo kajpak tudi po divizijah državnega prvenstva.

Vse dogajanje jutrišnjega dne boste lahko spremljali na spletnem portalu in družbenih mrežah Avtoportret.si.

Vsi dosedanji zmagovalci velenjskega rallyja:

  • 1984: Brane Küzmič-Rudi Šali, Renault 5 turbo
  • 1985: Romana Zrnec-Suzana Bagar, Renault 11 turbo
  • 1986: Vojko Podobnik-Vojko Hočevar, Porsche 911 SC
  • 1987: Brane Küzmič-Janez Banič, Renault 5 GT turbo
  • 1988: Brane Küzmič-Janez Banič, Renault 5 GT turbo
  • 1989: Brane Küzmič-Janez Banič, Renault 5 GT turbo
  • 1990: /
  • 1991: Silvan Lulik-Matjaž Mihelčič, Ford Sierra Coswort
  • 1992: Goran Popovič-Goran Vragovič, Lancia Delta HF Integrale
  • 1993: Tomaž Jemc-Vilma Repe, Mazda Familia GT-R
  • 1994: Stanislav Chovanec-Henrich Kurus, Ford Escort Cosworth
  • 1995: Darko Peljhan-Miran Kacin, VW Golf G-60
  • 1996: Tomaž Jemc-Franci Bricelj, Mazda 323 GTR
  • 1997: Vojko Podobnik-Matjaž Praznik, Proton Wira 4WD turbo
  • 1998: Janusz Kulig-Emil Horniacek, Toyota Celica GT4
  • 1999: Boris Popovič-Miro Vene, Subaru Impreza 555
  • 2000: Andrej Jereb-Metod Kurent, Seat Ibiza GTi-Kit Car
  • 2001: Andrej Jereb-Metod Kurent, Seat Ibiza GTi-Kit Car
  • 2002: Tomaž Jemc-Matjaž Korošak, Ford Escort WRC
  • 2003: Mitja Klemenčič-Jernej Korpar, Mitsubishi Lancer EVO V
  • 2004: Darko Peljhan-Igor Kacin, Mitsubishi Lancer EVO VIII
  • 2005: Andrej Jereb-Miran Kacin, Subaru Impreza WRX Sti
  • 2006: /
  • 2007: /
  • 2008: Tomaž Kaučič-Peter Zorenč, Mitsubishi Lancer EVO IX
  • 2009: Darko Peljhan-Igor Kacin, Mitsubishi Lancer EVO IX
  • 2010: Aleks Humar-Darko Lah, Subaru Impreza N14
  • 2011: Piero Longhi-Luigi Pirollo, Škoda Fabia S2000
  • 2012: Aleks Humar-Florjan Rus, Škoda Fabia S2000
  • 2013: Aleks Humar-Florjan Rus, Renault Clio R3
  • 2014: Manuell Kossler-Benedikt Hofmann, Subaru Impreza R4
  • 2015: Rok Turk-Blanka Kacin, Peugeot 208 T16
  • 2016: Juraj Šebalj-Maja Sabol, Mitsubishi Lancer EVO IX
  • 2017: Rok Turk-Blanka Kacin, Peugeot 208 T16
  • 2018: Rok Turk-Blanka Kacin, Peugeot 208 T16
  • 2019: Boštjan Avbelj-Damijan Andrejka, Škoda Fabia R5

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj