Tudi Ford se pospešeno seli na področje elektrificiranih vozil. Peto generacijo Mondea tako nudi z bencinskim, dizelskim in hibridnim motorjem. V naslednjih letih bodo poleg Mondea predstavili še 40 dodatnihelektrificiranih ali povsem električnih modelov.
Zunanjost:
Zunanji izgled vam ne more biti tuj. Razlike so bolj subtilne narave, pa vendar je nov skoraj celoten prvi in zadnji del Mondea.
- sprednja maska je bolj izrazita in se vizualno razlikuje med opremami Titanium, ST-Line in Vignale
- prednji odbijač se preliva okoli meglenk, pri opremi ST-Line pa ga obdajata športni krilci
- meglenke in dnevne luči so dobile novo obliko
- zadnji konec je pridobil zadnje luči v obliki črke C, ki jih seka mat, srebrna ali kromirana prečka
- izbirate lahko med 17-, 18- ali 19-palčnimi platišči
Notranjost:
- v notranjosti so nova oblazinjenja sedežev, obloge ročajev in vrat
- pri ST-Line izvedbi dobite črn strop, rdeče šive na sedežih, črne obrobe po zunanjosti vozila ter posebna platišča
Prtljažnik:
- »luknja« v zadku vozila na navadnem Mondeu ima prostornino 541 litrov, pri hibridnem pa mu baterija odvzame nekaj litrov – 138, če smo natančni – tako ima prostornino 403 litre in 1508 s podrtimi zadnjimi sedeži
Multimedija:
- diagonala osrednjega zaslona je zrasla na 8 palcev
- povezljiv je s tako Apple kot Android pametnimi napravami
Pogonska paleta:
- novost je 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue, ki razvije ali 150 ali 190 KM: izberete ga lahko s 6-stopenjskim ročnim ali 6- ali 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom
- bencinski 1,5 litrski EcoBoost motor s 165 KM je na voljo s 6-stopenjskim ročnim ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom
- dvolitrski bencinski hibridni motor je na voljo s 4-vratno in karavansko karoserijsko različico
- štirikolesni pogon lahko izberete le z najmočnejšim dizelskim agregatom ter 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom
Varnost in asistenčni sistemi:
Kupec ima na voljo veliko varnostnih in asistenčnih sistemov:
- sistem za pomoč pri speljevanju v klanec
- prilagodljiv radarski tempomat
- sistem za preprečevanje trka s sposobnostjo zaznavanja pešcev in kolesarjev
- sistem za ohranjanje voznega pasu
- prepoznavanje prometnih znakov, ki v povezavi s prilagodljivim radarskim tempomatom samodejno upošteva omejitve hitrosti
- zaznavanje vozila v mrtvem kotu
- aktivna pomoč pri parkiranju
- ogrevano vetrobransko steklo
- LED dinamični žarometi
Cena:
Cena 4-vratne limuzinske različice se z opremo:
- TREND prične pri 22.390 € in konča pri 26.140 €
- TITANIUM prične pri 24.820 € in konča pri 27.990 €
- VIGNALE prične pri 36.600 € in konča pri 43.110 €
Cena 5-vratne limuzinske različice se z opremo:
- TREND prične pri 22.940 € in konča pri 26.680 €
- TITANIUM prične pri 25.370 € in konča pri 34.700 €
- ST-LINE prične pri 30.300 € in konča pri 39.570 €
- VIGNALE prične pri 40.180 € in konča pri 43.110 €
Cena karavanske različice se z opremo:
- TREND prične pri 23.490 € in konča pri 27.390 €
- TITANIUM prične pri 25.920 € in konča pri 29.120 €
- ST-LINE prične pri 31.210 € in konča pri 40.120 €
- VIGNALE prične pri 37.760 € in konča pri 43.670 €
Prodajni cilj v Sloveniji:
Pri uvozniku predvidevajo, da bodo na leto prodali med 150 in 200 vozil, od katerih bo polovica hibridnih.
Fokus 1:
Ford bo v naslednjih letih šel »all in« z elektrifikacijo svojih modelov, zato veliko stavijo na hibridno različico svojega Mondea. Z njim skušajo doseči premik v miselnosti svojih kupcev, saj bo vsak prihodnji prenovljeni ali novi model imel opcijo vsaj blagega hibrida.
Fokus 2:
Pri hibridnem modelu, so dali velik poudarek na informiranju lastnika glede učinkovitosti njegovega avtomobila. Ob zaključku vožnje vam avto poleg prevožene razdalje izpiše število kilometrov prevoženih zgolj na električni pogon, porabo goriva na tej razdalji ter kako učinkovito je bilo lastnikovo zaviranje. S tem spodbujajo “tekmovalnost” lastnika samega s sabo.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko opravimo test. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.