Fordov enoprostorec S-max je odslej na voljo tudi s hibridnim pogonom. Po zaslugi slednjega so izpusti v primerjavi z dizelskim motorjem z oznako EcoBlue manjši za več kot 10 odstotkov (podatki WLTP).
Pogon tvori kombinacija 2,5-litrskega bencinskega motorja z Atkinsonovim ciklom, 1,1-kWh litij-ionske baterije, elektromotorja in najnovejše generacije Fordovega neskončnostopenjskega menjalnika.
Ford prvič na trg pošilja tudi hibridno različico sedemsedežnega Galaxyja. Novi Galaxy Hybrid uporablja enak bencinsko-električni pogonski sklop kot S‑max Hybrid.
60-celična litij-ionska baterija je nameščena pod dnom prtljažnika. Vgrajena je v vodotesno strukturo, ki prevzame energijo trčenja. Baterijski paket s kapaciteto 1,1 kWh uporablja tekočinsko hlajenje, kar omogoča bolj “zgoščeno” namestitev baterijskih celic za učinkovitejšo izrabo prostora. Posebej zasnovani izpušni sistem z dvema cevema je speljan ob bateriji, ki je postavljena kar se da nizko.
Regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije, ki je med zaviranjem sicer izgubljena, in z njo polni baterijo. Ta z energijo oskrbuje elektromotor, ki lahko za speljevanje iz mirovanja samostojno poganja sprednji kolesi. Motor lahko zagotovi tudi krajša obdobja povsem električne vožnje. Sistem tekočinskega hlajenja odpravi potrebo po ventilatorju in pomaga zmanjšati raven hrupa v kabini.
Modela S-max Hybrid in Galaxy Hybrid ter litij-ionske baterijske pakete zanju izdelujejo v proizvodnem obratu v Valencii v Španiji. Za prva vozila pri slovenskem uvozniku že sprejemajo naročila. Tako je S-max Titanium FHEV, 2.5 Duratec Hybrid 140kW z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom, na voljo od 33.680 € naprej (s financiranjem).