Hyundai v svojo ponudbo vpeljuje novega mestnega športnega terenca, ki sliši na ime Bayon in je ustvarjen posebej za evropski trg. Ime je dobil po francoskem mestu Bayonne, med svojimi vrstniki znotraj znamke pa velja za najmanjšega. Svoje bistvo izraža skozi kompaktne zunanje mere in prostorno notranjost, namenjen pa je kupcem, ki jim model i20 odgovarja, a si želijo malenkost več prostora in svobode izven asfaltiranih cest.

Novinec je oblikovan skladno s Hyundaijevo oblikovno filozofijo, zato so njegove sorodstvene vezi z večjimi brati precej očitne. Na razgibanem sprednjem delu najdemo elemente v obliki trikotnika ali puščice in tridelna sprednja žarometa, ki Bayona navdahnejo s kančkom športnosti. Še posebej zanimiv je zadek, na katerem so luči v obliki puščice še posebej izrazite in se povezujejo čez celotno širino. Na voljo so 15-palčna jeklena ali 16- oz. 17-palčna aluminijasta platišča in 9 barv zunanjosti, kupec pa si lahko omisli tudi črno streho v barvi »Phantom Black«.

Kabina je precej umirjena in ne izstopa preveč. Voznik bo informacije o vožnji prejemal preko 10,25-palčne digitalne instrumentne plošče in enako velikega ali 8-palčnega infozabavnega zaslona. Po besedah Hyundaija je poudarek na udobju in prostornosti, kupec pa bo lahko izbiral med tremi barvami notranjosti. Za kakovostno poslušanje glasbe bo skrbelo osem zvočnikov zvočnega sistema Bose, s Hyundaijevo tehnologijo Bluelink pa pa bi naj bila preprosta tudi povezljivost z mobilnimi napravami.

Bayon se lahko pohvali z na papirju najnaprednejšim varnostnim paketom med križanci B segmenta. Odlikujejo ga številni napredni asistenčni sistemi, združeni v paket Hyundai Smart Sense, med katerimi sta tudi sistem za ohranjanje smeri in sledenje oznakam voznega pasu.

V vrh segmenta se uvršča tudi s 411 litri velikim prtljažnim prostorom, v kombinaciji s 17-palčnimi platišči pa je od tal oddaljen 183 mm.

Najmanjši križanec korejske znamke bo očitno “šparovček”. Opremljen je z 1.0-litrskim trivaljnikom, ki s pomočjo turbopolnilnika in 48-voltne tehnologije blagega hibrida iz sebe spravi 88 kW (120 KM) ali 74 kW (100 KM), šibkejši pa je na voljo tudi brez blago hibridne tehnologije. Oba bosta delovala v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko. Na voljo je tudi različica z 1,2-litrskim atmosferskim motorjem, ki proizvede moč 62 kW (84 KM) in jo kupec lahko dobi le s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Vstopna cena novega Bayona znaša 15.490 evrov, če pa ga bo kupec želel kar se da napolniti z opremo, pa bo najvišja cena zrasla za dobrih osem tisočakov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here