Nova generacija modela Land Cruiser 300 stoji na trdnih temeljih 70-letne tradicije, pri Toyoti pa obljubljajo, da je to še vedno avto, ki nas bo varno popeljal »kamorkoli in kjerkoli.« Znamki ta model pomeni ogromno, saj so od njegovega nastanka prodali več kot 10 milijonov primerkov, zaradi njegovih dosedanjih terenskih zmožnosti pa se od njega tudi precej pričakuje.
Ključne besede Land Cruiserja še vedno ostajajo zanesljivost, vzdržljivost in učinkovito premagovanje brezpotij. Prav tako je novinec še vedno zasnovan po filozofiji QDR (Quallity, Durability, Reliability – kvaliteta, trpežnost, zanesljivost).

Novinec je doživel spremembe praktično na vseh področjih. Postavljen je na Toyotini novi GA-F platformi, ki za Land Cruiserja pomeni še boljše terenske zmogljivosti in bolj togo karoserijo, z nizkim težiščem pa postaja varnejši tudi na urejenih cestah.
Novi zastavonoša znamke je od predhodnika za 200 kilogramov lažji. Za boljšo preglednost bo voznik lahko pogledal na tako imenovan Multi-Terrain Monitor, kjer bo ob posebnem pogledu s pomočjo kamer točno videl kaj se dogaja okrog avtomobila in na katere elemente mora biti pozoren. Sistem je poleg analize terena sposoben tudi le-temu avtomatsko prilagoditi vozne programe in tako zagotoviti boljši oprijem in varnost.

Osemvaljni motor se poslavlja, nadomestila sta ga nova twin-turbo motorja: 3,5-litrski bencinski V6 in 3,3-litrski dizelski V6. Oba sta na voljo v kombinaciji z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, s tovrstno kombinacijo pa ima novinec od predhodnika za okrog 10 odstotkov nižji delež emisij.
Za varnost bo poleg toge karoserije in natančno nastavljenega podvozja skrbela tudi druga generacija sistema Toyota Safety Sense s številnimi asistenčnimi sistemi.
Kljub prenovljenemu dizajnu težko rečemo, da gre za prvovrstnega manekena, a je treba poudariti, da sta uporabnost in praktičnost pri takšnem avtomobilu vsekakor višji prioriteti kot njegov izgled.