V Sloveniji se začenja prodaja novega Kie e-Soula – tretje generacije električnega modela prepoznavne oblike – zdaj s predvidenim dosegom do 452 km z enim polnjenjem (po WLTP).

V Evropi bo poslej na voljo le električni e-Soul, medtem ko bodo na nekaterih drugih globalnih trgih še naprej prodajali bencinsko gnane Soule.

KIA e-Soul | novosti:

Mere:

  • 55 mm daljši od predhodnika (zdaj 4.195 mm)
  • 30 mm daljša medosna razdalja (zdaj 3.600 mm)
  • 15 mm daljši prednji previs

Zunanjost:

  • oblika povzeta po predhodnikih
  • polni LED žarometi (vizualno združeni)
  • LED meglenki spredaj
  • LED žarometi zadaj
  • značilna petkraka 17-palčna ALU platišča
  • opcijski SUV paket

Notranjost:

  • zmogljiv zvočni sistem Harman Kardon
  • zvočnika ostajata na armaturni plošči
  • “sound mood lighting” – utripanje notranje osvetlitve v ritmu glasbe
  • različne eno- ali dvobarvne kombinacije
  • oblazinjenje sedežev: tekstil, sintetično ali pravo usnje

Prtljažnik:

  • 315 l prostornine
  • 1.339 l prostornine ob podrti zadnji klopi

Multimedija in povezljivost:

  • sistem UVO Connect: podatki v živo (promet, vreme, podatki o polnilnicah …)
  • UVO App: aplikacija za nadzorovanje vozila (napolnjenost, pošiljanje naslova, zagon ogrevanja …)
  • 10,25-palčni osrednji zaslon na dotik (enak kot v ostalih vozilih Kie)
  • 7-palčni LCD zaslon pred voznikom (merilniki)

Pogon:

  • Električni pogon (64 kWh baterija):
    • največja moč: 150 kW/204 KM
    • največji navor: 395 Nm
  • Električni pogon (64 kWh baterija):
    • največja moč: 100 kW/136 KM
    • največji navor: 395 Nm

Doseg:

  • dva baterijska sklopa:
    • 64 kWh: doseg do 452 km z enim polnjenjem (po WLTP)
    • 39,2 kWh: doseg do 276 km z enim polnjenjem (po WLTP)
  • rekuperacija:
    • jakost upravljamo z ročicama za volanom
    • pet različnih načinov
    • lahko tudi samodejno prilagajanje jakosti (vožnja navzdol, približevanje koloni …)
  • toplotna črpalka izkorišča toploto iz hladilnega sistema vozila

Polnjenje:

  • največja moč polnjenja: 100 kW
  • čas polnjenja od 20 % do 80 % napolnjenosti: 42 minut

Varnost in asistenčni sistemi:

  • sistem za preprečevanje naleta (FCA)
  • opozarjanje na vozila v mrtvem kotu (BCW) in pomoč pri izogibanju vozilom v mrtvem kotu
  • (Blind-spot Collision-avoid Assist-Rear – BCA-R)
  • radarski tempomat (SCC) s funkcijo ustavi/spelji
  • sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu (LKA)
  • opozarjanje na nezbranost voznika (DAW)
  • samodejno zasenčenje žarometov (HBA)
  • sistem za sledenje voznemu pasu (Lane Follow Assist – LFA)
  • pomoč pri vzvratni vožnji (RVM) s parkirno asistenco
  • opozorilo prečni promet in ovire (RCCA)

Paketi opreme:

  • EX Dynamic
  • EX Energic

Vožnja:

  • pospešek močnejše različice (204 KM) do 100 km/h: 7,9 sekunde (9,9 s pri šibkejši)
  • največja hitrost: 167 km/h pri močnejši in 155 km/h pri šibkejši različici
  • neodvisno vzmetenje z več vodili (pri predhodniku torzijska os)
  • 4 vozni programi: Eco+, Eco, Normal in Sport
  • hitrejši volan kot pri predhodniku

Cena:

  • vstopni model (ED Dynamic): od 41.999 evrov (na gotovino)
  • CENIK

Nakup:

  • 7-letna garancija (do 150.000 kilometrov)

Prodajni cilj v Sloveniji:

Gre za globalno tretji najbolje prodajan električni avto.

Glede na razprodano proizvodnjo so prodajni načrti slovenskega uvoznika vezani na obstoječo zalogo (nekaj vozil), v prihodnje pa je pričakovati večjo prodajo zavoljo Kiinih ambicioznih evropskih načrtov v zvezi z EV-ji.

Lokacija proizvodnje:

  • Gwangju, Južna Koreja

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here