V Sloveniji se začenja prodaja novega Kie e-Soula – tretje generacije električnega modela prepoznavne oblike – zdaj s predvidenim dosegom do 452 km z enim polnjenjem (po WLTP).
V Evropi bo poslej na voljo le električni e-Soul, medtem ko bodo na nekaterih drugih globalnih trgih še naprej prodajali bencinsko gnane Soule.

KIA e-Soul | novosti:
Mere:
- 55 mm daljši od predhodnika (zdaj 4.195 mm)
- 30 mm daljša medosna razdalja (zdaj 3.600 mm)
- 15 mm daljši prednji previs
Zunanjost:
- oblika povzeta po predhodnikih
- polni LED žarometi (vizualno združeni)
- LED meglenki spredaj
- LED žarometi zadaj
- značilna petkraka 17-palčna ALU platišča
- opcijski SUV paket

Notranjost:
- zmogljiv zvočni sistem Harman Kardon
- zvočnika ostajata na armaturni plošči
- “sound mood lighting” – utripanje notranje osvetlitve v ritmu glasbe
- različne eno- ali dvobarvne kombinacije
- oblazinjenje sedežev: tekstil, sintetično ali pravo usnje

Prtljažnik:
- 315 l prostornine
- 1.339 l prostornine ob podrti zadnji klopi
Multimedija in povezljivost:
- sistem UVO Connect: podatki v živo (promet, vreme, podatki o polnilnicah …)
- UVO App: aplikacija za nadzorovanje vozila (napolnjenost, pošiljanje naslova, zagon ogrevanja …)
- 10,25-palčni osrednji zaslon na dotik (enak kot v ostalih vozilih Kie)
- 7-palčni LCD zaslon pred voznikom (merilniki)

Pogon:
- Električni pogon (64 kWh baterija):
- največja moč: 150 kW/204 KM
- največji navor: 395 Nm
- Električni pogon (64 kWh baterija):
- največja moč: 100 kW/136 KM
- največji navor: 395 Nm
Doseg:
- dva baterijska sklopa:
- 64 kWh: doseg do 452 km z enim polnjenjem (po WLTP)
- 39,2 kWh: doseg do 276 km z enim polnjenjem (po WLTP)
- rekuperacija:
- jakost upravljamo z ročicama za volanom
- pet različnih načinov
- lahko tudi samodejno prilagajanje jakosti (vožnja navzdol, približevanje koloni …)
- toplotna črpalka izkorišča toploto iz hladilnega sistema vozila

Polnjenje:
- največja moč polnjenja: 100 kW
- čas polnjenja od 20 % do 80 % napolnjenosti: 42 minut
Varnost in asistenčni sistemi:
- sistem za preprečevanje naleta (FCA)
- opozarjanje na vozila v mrtvem kotu (BCW) in pomoč pri izogibanju vozilom v mrtvem kotu
- (Blind-spot Collision-avoid Assist-Rear – BCA-R)
- radarski tempomat (SCC) s funkcijo ustavi/spelji
- sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu (LKA)
- opozarjanje na nezbranost voznika (DAW)
- samodejno zasenčenje žarometov (HBA)
- sistem za sledenje voznemu pasu (Lane Follow Assist – LFA)
- pomoč pri vzvratni vožnji (RVM) s parkirno asistenco
- opozorilo prečni promet in ovire (RCCA)
Paketi opreme:
- EX Dynamic
- EX Energic

Vožnja:
- pospešek močnejše različice (204 KM) do 100 km/h: 7,9 sekunde (9,9 s pri šibkejši)
- največja hitrost: 167 km/h pri močnejši in 155 km/h pri šibkejši različici
- neodvisno vzmetenje z več vodili (pri predhodniku torzijska os)
- 4 vozni programi: Eco+, Eco, Normal in Sport
- hitrejši volan kot pri predhodniku
Cena:
- vstopni model (ED Dynamic): od 41.999 evrov (na gotovino)
- CENIK
Nakup:
- 7-letna garancija (do 150.000 kilometrov)

Prodajni cilj v Sloveniji:
Gre za globalno tretji najbolje prodajan električni avto.
Glede na razprodano proizvodnjo so prodajni načrti slovenskega uvoznika vezani na obstoječo zalogo (nekaj vozil), v prihodnje pa je pričakovati večjo prodajo zavoljo Kiinih ambicioznih evropskih načrtov v zvezi z EV-ji.
Lokacija proizvodnje:
- Gwangju, Južna Koreja
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉