Lexus je z modelom UX vstopil na bojišče C-SUV segmenta premijskih vozil. Prodanih je že 15 vozil, od katerih so vsa hibridna.
Mere:
- Lexusov prvi kompaktni SUV
- UX meri v dolžino 4495 mm, v širino 1840 in v višino 1540 mm
- kot najmanjši iz SUV serije je 14,5 cm krajši, 0,5 cm ožji in 12,5 cm nižji od stopničko večjega modela NX
- tekmeci: Audi Q3, BMW X1, Mercedes GLA, BMW X2, Volvo XC40, Jaguar E-Pace in Range Rover Evoque
Zunanjost:
- ima povsem svojo obliko sprednje maske, ki ga loči od ostalih modelov
- oudarek na funkcionalnosti – z oblikovanjem karoserije, luči in platišč je manjši zračni upor in s tem hrup v vozilu
- nova pozicija dnevnih luči nad žarometi
- zadnje luči se razprostirajo skoti celotno širino vozila, kar ga vizualno razširi
Notranjost:
- linija armaturne plošče se nadaljuje v pokrov motorja, kar izboljša preglednost
- zasnovan kot luksuzna limuzina, z višjo pozicijo sedenja in vsestranskostjo mestnega križanca
- zaradi zasnove arhitekture in premišljeno pozicioniranih materialov za zatiranje hrupa, naj bi bila kabina izredno tiha
- 7-palčni zaslon z digitalnimi merilniki daje vtis analognih merilnikov
- za opravljanje osrednjega infotainment zaslona in vseh njegovih funkcij imate na voljo upravljanje na dotik in upravljanje preko ploščice na dotik
Prtljažnik:
- verzija s pogonom na sprednji kolesni par ima 320 litrov uporabne prostornine, verzija s štirikolesnim pogonom pa 283 litrov
- pokrov prtljažnika je narejen iz materiala, podobnega šotoru – z eno potezo ga lahko zložimo in spravimo v vsak predal v avtomobilu
Pogonska paleta:
- UX 200: 2,0-litrski turbobencinski motor, ki razvije 171 KM in 205 NM navora
- UX 250h: 2,0-litrski turbobencinski motor z elektromotorjem – skupaj razvijeta 184 KM in 202 NM navora
- UX 250h AWD: 2,0-litrski turbo bencinski motor z elektromotorjem – skupaj razvijeta 184 KM in 202 NM navora – ter štirikolesni pogon
Varnost in asistenčni sistemi:
Za varnost v prometu je poskrbljeno s sistemom za preprečevanje naleta, aktivnim radarskim tempomatom, asistenco za ohranjanje vozila na voznem pasu, samodejnimi dolgimi žarometi ter sistemom z imenom RSA, ki prepoznava opozorilne prometne znake in opozarja voznika na omejitve. Radarski tempomat lahko v povezavi s sistemom RSA samodejno upošteva omejitve hitrosti in se jim prilagaja.
Cena:
Na voljo je 7 paketov opreme s cenovnim razponom od 29.950 € do 54.750 €.
Oprema Finesse:
- bencinska različica: 29.950 €
- hibridna različica s pogonom na sprednji kolesni par: 33.950 €
Oprema Comfort:
- bencinska različica: 35.950 €
- hibridna različica s pogonom na sprednji kolesni par: 36.950 €
- hibridna različica s pogonom na vsa štiri kolesa: 38.500 €
Oprema Style:
- bencinska različica: 40.950 €
- hibridna različica s pogonom na sprednji kolesni par: 41.950 €
- hibridna različica s pogonom na vsa štiri kolesa: 43.500 €
Oprema Business:
- bencinska različica: 42.950 €
- hibridna različica s pogonom na sprednji kolesni par: 43.950 €
- hibridna različica s pogonom na vsa štiri kolesa: 45.500 €
Oprema F sport:
- bencinska različica: 42.950 €
- hibridna različica s pogonom na sprednji kolesni par: 43.950 €
- hibridna različica s pogonom na vsa štiri kolesa: 45.500 €
Oprema F Sport Premium:
- bencinska različica: 49.950 €
- hibridna različica s pogonom na sprednji kolesni par: 50.950 €
- hibridna različica s pogonom na vsa štiri kolesa: 52.500 €
Oprema Luxury:
- bencinska različica: 47.950 €
- hibridna različica s pogonom na sprednji kolesni par: 48.950 €
- hibridna različica s pogonom na vsa štiri kolesa: 50.500 €
Prodajni cilj v Sloveniji:
V C-SUV segmentu se je v letu 2018 prodalo 863 vozil. Lexusuv cilj je 10% tržnega deleža, kar pomeni približno 85 vozil.
Fokus 1:
Pogumen dizajn je bil v centru oblikovanja modela UX. Znana zgodba direktorja koncerna Toyota, ki je rekel da ne bodo več izdelovali dolgočasnih avtomobilov, je tudi pri Lexusu globoko zasidrana. Z dizajnom so tako želeli sporočiti atraktivnost in učinkovitost karoserije.
Fokus 2:
Pri Lexusu tokrat veliko stavijo tudi na vozne lastnosti. Skušali so zajeti dinamiko vožnje preko lahke in močne karoserije, nizkega težišča in direktnega krmiljenja, ki da vozniku več občutka cestišča pri vožnji.
Fokus 3:
Učinkovitost pogona so pri Lexusu skušali doseči z novo zasnovo motorja, ki je sedaj lažji, z boljšimi zmogljivostmi in je bolj učinkovit. Hibridna različica naj bi porabo bencina znižala s 5,7 litra na dobre 4 litre na 100 kilometrov.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko opravimo test. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.