Testni floti Avtoportreta se je pridružil najbolj mladostno naravnani Volkswagen – T-Roc s paketom opreme Sport, dvolitrskim turbodizelskim motorjem ter 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Vabljeni k zastavljanju vprašanj. 🙂
T-Roc je bil dolgo in težko pričakovan Volkswagnov model. Z nestrpnostjo je nanj čakala slovenska javnost, še bolj pa Volkswagnovi prodajalci, ki so si od vozila veliko obetali, saj je zapolnilo pomembno vrzel v njihovi ponudbi.
T-Roc je tu tudi s pomočjo tradicionalne priljubljenosti znamke Volkswagen v Sloveniji hitro postal pomemben igralec in močan konkurent doslej prevladujoči znamki Renault s svojim prepoznavnim modelom Captur.
Po merah je zelo blizu Golfu. Njegov dizajn kaže tudi nekatere nadaljnje smernice oblikovanja Volkswagnovih vozil, ki se že nekoliko odmikajo od svoje pregovorne konzervativnosti, sploh pa bo to očitno pri prihajajoči električni “falangi”.
Maska T-Roca je vodoravno usmerjena. Modul dnevnih luči je ločeno postavljen in zaokrožen s posebnim LED svetlobnim podpisom. Na stranskem delu vozila je že serijsko umeščena kromirana letev. Blatnika sta precej izbočena za bolj športen videz. Zunanjost T-Roca je na voljo v 24 različnih barvnih kombinacijah (karoserija-streha).
Notranjost sledi zdaj že preverjenim Volkswagnovim smernicam in je zelo podobna Golfovi, oz. Polovi. Na voljo so različne barvne kombinacije, sicer pa se notranjost slogovno ujema z zunanjostjo (po oblikah in barvah). Zanimiv je tudi odslej povsem digitalni informacijski zaslon, ki nudi tri različne poglede.
T-Roc ima na področju varnosti na voljo vse najpomembnejše asistenčne sisteme. Serijsko je na voljo tudi opcija klica v sili, oz. asistenčnega klica.
Pogonska paleta:
Bencinski motorji
- 1.0 TSI, 115 KM, 6-st. ročni menjalnik (dvokolesni pogon)
- 1.5 TSI, 150 KM, 6-st. ročni menjalnik ali 7-st. DSG (dvokolesni pogon)
- 2.0 TSI, 190 KM, 7-st. DSG (4Motion)
Dizelski motorji:
- 1.6 TDI, 115 KM, 6-st. ročni menjalnik (dvokolesni pogon)
- 2.0 TDI, 150 KM, 6-st. ročni menjalnik ali 7-st. DSG (4Motion ali dvokolesni pogon)
Na voljo je štiri- ali dvokolesni pogon (na prednji par).
Na testu: Volkswagen T-Roc 2.0 TDI Sport
- Cenik
- Cena vozila brez dodatne opreme: 28.650 evrov
- Cena testnega vozila z dodatno opremo: 31.193 evrov
- Motor: 1968 ccm, turbodizelski, štirivaljni vrstni
- Največja moč: 110 kW/150 KM (3500 vrt./min)
- Največji navor: 340 Nm (1750-3000 vrt./min)
- Pogon: Dvokolesni, na prednji par
- Menjalnik: Sedemstopenjski, samodejni dvosklopčni (DSG)
- Končna hitrost: 205 km/h
- Čas pospeška 0-100 km/h: 8,8 s
- Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 6,0 l/100 km
- Izpust CO2: 123 g/km
- Prostornina prtljažnika: 445/1532 l
- Dolžina vozila: 423,4 cm
- Širina vozila: 181,9 cm
- Višina vozila: 153,1 cm
- Medosna razdalja: 259,0 cm
- Masa praznega vozila: 1440 kg
- Dovoljena skupna masa: 1955 kg
- Volumen rezervoarja za gorivo: 55 l
Vse rezultate meritev porabe goriva na Avtoportretovem testnem krogu lahko preverite TUKAJ.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉