Na slovenske ceste je pripeljal novi Mercedes-Benz razred T. Ta kompakten kombi, ki je soroden Renatovemu Kangooju, stavi na družinsko uporabnost, predvsem po zaslugi zajetnega prtljažnega prostora in drsnih vrat.

Tehnični podatki

  • Dolžina: 4.498 mm 
  • Širina: 2.159 mm (z odprtimi ogledali) 
  • Višina: 1.811 mm 
  • Medosje: 2.716 mm
  • Nosilnost: 379–538 kg
  • Prtljažnik: 520 l–2.127 l
  • Obračalni krog: 11,75 m
  • Poraba: 5,3–7,3 l/100 km (WLTP) 
V potovalni kabini je zadnja generacija zabavno-informacijskega sistema MBUX s 7-palčnim zaslonom na dotik, umetno inteligenco in glasovnim upravljanjem.

Družinska uporabnost

S petimi sedeži je razred T dolg 4498 milimetrov, širok 1859 milimetrov in visok 1811 milimetrov. Kmalu bo na voljo tudi daljša različica z do sedmimi sedeži. Zadnjo sedežno klop je mogoče zložiti v razmerju 1/3, 2/3 ali v celoti kar omogoča večji prtljažni prostor. Mogoče je tudi prevažanje tovora na strehi z obremenitvijo do 80 kg in vleka prikolice do 1,5 tone.

Razred T je serijsko opremljen z drsnimi vrati na obeh straneh in omogoča preprosto ter varno vstopanje in izstopanje. 

Asistenčni sistemi in sedem zračnih blazin

Serijsko je vozilo opremljeno s sedmimi zračnimi blazinami, med drugim tudi s sredinsko zračno blazino med voznikom in sovoznikom, in z zadnjo generacijo asistenčnih sistemov med katere sodijo, sistem za pomoč pri speljevanju v hrib, asistent za bočni veter, sistem “attention assist”, ki opozarja na utrujenost voznika, aktivni zavorni asistent s funkcijo zaznavanja prečnega prometa, aktivni asistent za ohranjanje smeri, asistent za mrtvi kot in asistent za omejitev hitrosti. Paket z asistentom za vožnjo je na voljo kot dodatna oprema in dodatno vključuje aktivnega asistenta za ohranjanje razdalje “distronic” (na voljo tudi kot posamezna opcija) in aktivnega krmilnega asistenta. Pri parkiranju je na voljo opcijski aktivni asistent za parkiranje s sistemom “parktronic” in kamero za vzvratno vožnjo. V kombinaciji z opcijsko vlečno kljuko pa ima razred T tudi asistenta za stabilizacijo priklopnega vozila.

Pritrdila otroških sedežev standarda iSize s sidrišči isofix in toptether so nameščena na zunanjih zadnjih sedežih in tudi na sovoznikovem sedežu. Za večjo varnost poskrbi tudi samodejno zaznavanje otroškega sedeža in ob njegovi namestitvi samodejni izklop zračnega meha.

Bencinski in dizelski štirivaljniki

Razred T se zanaša na štirivaljne motorje. Na voljo sta dizelski (70kW ali 85kW) in bencinski motor (75kW ali 96kW) s samodejnim ali ročnim menjalnikom. Za hitrejše pospeševanje, na primer pri prehitevanju, ima model z dizelskim motorjem z močjo 85 kW vgrajeno funkcijo za začasno povečanje moči/navora motorja, ki omogoča povečanje moči do 89 kW in navor do 295 Nm. Poleg šeststopenjskega menjalnika je na voljo tudi sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DCT). 

Platforma razreda T je bila zasnovana z mislijo na prilagodljivost pogonskega sklopa, ki omogoča uporabo motorjev z notranjim izgorevanjem in električnega pogona. Po modelih eVito, eSprinter, EQV in prihajajočem eCitanu bo ponudbo električnih kombiniranih vozil dopolnil še EQT (trenutno še v razvoju). S tem bo znamka Mercedes-Benz poslovnim in zasebnim strankam ponudila alternativno različico z električnim pogonom v vseh segmentih kombiniranih vozil.

Razred T je v Sloveniji na voljo za vsaj 25.849 evrov (z DDV) – gre za različico s šibkejšim bencinskim motorjem. Cenejši izmed dveh “dizlov” je dražji za približno 1.500 evrov, samodejni menjalnik pa zahteva 2.100 evrov doplačila.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj