L200 je zelo priljubljen Mitsubishijev globalni model. Tudi v Sloveniji je v segmentu poltovornjakov na drugem mestu po prodajnih številkah. Slovenski uvoznik je na naš trg pripeljal šesto generacijo.
Mitsubishi L200:
Mere:
- v širino in višino ostal enak predhodniku
- 40 mm dvignjen motorni pokrov
- 85 mm dvignjena svetila za boljšo svetilnost in zaščito
Zunanjost:
- nova maska v skladu z oblikovnimi smernicami znamke
- bolj robustni odbijači
- več kroma
Notranjost:
- izboljšani materiali
- najbolj prostorna kabina v segmentu
Tovorni del:
Nosilnost znaša 1080 kilogramov.
Pogonska paleta:
L200 odslej žene 2,3-litrski turbodizelski motor, ki ustreza najsodobnejšim emisijskim standardom. Ob prostornini sta se v primerjavi s predhodnikom zmanjšala tudi moč in navor. L200 ima odslej 150 KM ter 400 Nm navora. Odslej moramo točiti tudi AdBlue.
Na voljo je nov 6-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjskemu avtomatiku (doplačilo zanj znaša 1.500 evrov) pa so pri Mitsubishiju spremenili prestavna razmerja za večjo učinkovitost.
Varnost in asistenčni sistemi:
- 360-stopinjska kamera
- samodejno zaviranje pred naletom (do 80 km/h, pri višjih hitrostih pa opozarjanje)
- opozorilo za prečni promet (prvi v segmentu)
- opozorilo za mrtvi kot (prvi v segmentu)
- samodejni odvzem plina ob zaznani oviri pri obračanju
Paketi opreme:
Na voljo so štirje paketi opreme: Invite, Intense, Instyle in Instyle+. Cenovni razpon znaša od 22.900 evrov za osnovno različico z enojno kabino do 31.400 evrov za najbolje založeno različico z dvojno kabino. Ceni imata vštet popust 2.000 evrov.
Vožnja:
Pomemben del modela L200 predstavljajo njegove off-road sposobnosti. Te zagotavljajo možnosti zapore sredinskega (deluje do 120 km/h) in zadnjega diferenciala ter razmeroma velika oddaljenost od tal – približno 20 centimetrov. Na voljo je tudi asistent za spuščanje.
Na voljo je več voznih načinov, ki delovanje pogona prilagajajo glede na podlago in potrebe.
Cena: začetna cena je 22.900 evrov (CELOTEN CENIK)
Prodajni cilj v Sloveniji:
40 vozil.
Fokus 1:
Eden izmed zelo pomembnih adutov modela L200 je agilnost. Obračalni krog tudi pri novincu znaša zgolj 5,9 metra, kar je najmanj v tem segmentu vozil.
Fokus 2:
Gre za šesto generacijo modela L200, ki je globalno zelo pomemben model Mitsubishija. Prodaja se namreč kar v 150 državah po celem svetu. Doslej je bilo prodanih že 4,7 milijona vozil s to oznako.
Fokus 3:
Na voljo sta različici z enojno ali dvojno kabino. Za različico z dvojno kabino boste morali za primerljiv model doplačati 1.500 evrov.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉