L200 je zelo priljubljen Mitsubishijev globalni model. Tudi v Sloveniji je v segmentu poltovornjakov na drugem mestu po prodajnih številkah. Slovenski uvoznik je na naš trg pripeljal šesto generacijo.

Mitsubishi L200:

Mere:

  • v širino in višino ostal enak predhodniku
  • 40 mm dvignjen motorni pokrov
  • 85 mm dvignjena svetila za boljšo svetilnost in zaščito

Zunanjost:

  • nova maska v skladu z oblikovnimi smernicami znamke
  • bolj robustni odbijači
  • več kroma

Notranjost:

  • izboljšani materiali
  • najbolj prostorna kabina v segmentu

Tovorni del:

Nosilnost znaša 1080 kilogramov.

Pogonska paleta: 

L200 odslej žene 2,3-litrski turbodizelski motor, ki ustreza najsodobnejšim emisijskim standardom. Ob prostornini sta se v primerjavi s predhodnikom zmanjšala tudi moč in navor. L200 ima odslej 150 KM ter 400 Nm navora. Odslej moramo točiti tudi AdBlue.

Na voljo je nov 6-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjskemu avtomatiku (doplačilo zanj znaša 1.500 evrov) pa so pri Mitsubishiju spremenili prestavna razmerja za večjo učinkovitost.

Varnost in asistenčni sistemi:

  • 360-stopinjska kamera
  • samodejno zaviranje pred naletom (do 80 km/h, pri višjih hitrostih pa opozarjanje)
  • opozorilo za prečni promet (prvi v segmentu)
  • opozorilo za mrtvi kot (prvi v segmentu)
  • samodejni odvzem plina ob zaznani oviri pri obračanju

Paketi opreme:

Na voljo so štirje paketi opreme: Invite, Intense, Instyle in Instyle+. Cenovni razpon znaša od 22.900 evrov za osnovno različico z enojno kabino do 31.400 evrov za najbolje založeno različico z dvojno kabino. Ceni imata vštet popust 2.000 evrov.

Vožnja:

Pomemben del modela L200 predstavljajo njegove off-road sposobnosti. Te zagotavljajo možnosti zapore sredinskega (deluje do 120 km/h) in zadnjega diferenciala ter razmeroma velika oddaljenost od tal – približno 20 centimetrov. Na voljo je tudi asistent za spuščanje.

Na voljo je več voznih načinov, ki delovanje pogona prilagajajo glede na podlago in potrebe.

Cena: začetna cena je 22.900 evrov (CELOTEN CENIK)

Prodajni cilj v Sloveniji:

40 vozil.

Fokus 1:

Eden izmed zelo pomembnih adutov modela L200 je agilnost. Obračalni krog tudi pri novincu znaša zgolj 5,9 metra, kar je najmanj v tem segmentu vozil.

Fokus 2:

Gre za šesto generacijo modela L200, ki je globalno zelo pomemben model Mitsubishija. Prodaja se namreč kar v 150 državah po celem svetu. Doslej je bilo prodanih že 4,7 milijona vozil s to oznako.

Fokus 3:

Na voljo sta različici z enojno ali dvojno kabino. Za različico z dvojno kabino boste morali za primerljiv model doplačati 1.500 evrov.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj