Pri Nissanu pravijo da gre za “super evolucijo” modela, ki je pred 15 leti ustvaril segment križancev: Predstavili so namreč tretjo generacijo Qashqaija – nekdaj pionirja, danes pa se bo novinec spopadel z vsaj dvajsetimi konkurenti v svojem segmentu.

Novi Qashqai je zgrajen na novi platformi alianse CMF-C. Dimenzijsko je na zunaj približno enak kot predhodnik (le rahlo povečanje), v notranjosti pa je pridobil več prostora.

Prav tako so pridobili potniki na zadnji klopi, ki bodo odslej tudi lažje vstopali v vozilo po zaslugi zadnjih brat, ki se odpirajo pod kotom 85 stopinj.

Prvi pogon v ponudbi je blagi hibrid z 1,3-litrskim turbobencinskim motorjem (103 ali 116 kW moči). Gre za zares “blagega hibrida”, saj električni del tvori zgolj 12 V baterija, ki pomaga le pri zagonu motorja in minimalno pri pospeševanjih z drobižem dodatnega navora. Omenjeni pogon je na voljo v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali neskončnostopenjskim CVT menjalnikom. Na voljo je tudi štirikolesni pogon.
Od sredine leta 2022 bo na voljo tudi hibridni Qashqai z oznako “e-power”. Pogon na japonskem že ponuja model Note. Gre za t. i. “linijskiga hibrida”. 1,5-litrski bencinski motor napaja baterijo, kolesa pa poganja izključno elektromotor. Skupna moč pogona znaša 140 kW, pri Nissanu pa obljubljajo vozno izkušnjo, ki bo zelo podobna 100 % električnim vozilom.
Neskončnostopenjski CVT menjalnik x-tronic je bil dodelan, Qashqai pa ponuja tudi nov, inteligentni 4-kolesni pogon, ki ponuja 5 različnih elektronsko nadzorovanih programov vožnje.
Spredaj in zadaj je novi Qahsqai serijsko opremljen s polnimi LED žarometi, pri višjih nivojih opreme pa so na voljo tudi matrični. Serijsko je vgrajen tudi adaptivni tempomat, pri Nissanu pa so izboljšali tudi sistem Pro Pilot, ki je odslej povezan z navigacijo (zaznava omejitve, ovinke, izvoze …).
Sistem za preprečevanje čelnega trka odslej predvideva in zaznava dogajanje za dve vozili pred nami, Qashqai pa lahko samodejno zavira tudi v primeru nevarnosti trka pri vzvratni vožnji.
Zanimiv sistem je tudi bočno varovanje, ki varuje pri vijuganju okoli ozkih in ostrih vogalov ali stebrov.
V notranjosti odslej kraljuje nov projekcijski zaslon, ki meri 10,8 palca in podatke projecira na vetrobransko steklo. Nov je tudi 12,3-palčen zaslon merilnikov, osrednji zaslon pa ostaja dimenzije 8 ali 9 palcev.

Začetna cena za novega Qashqaija znaša 23.300 evrov, največ pa naj bi slovenski kupci posegali po srednjem nivoju opreme s ceno 28.250 evrov. Slovenski uvoznik želi do konca leta 2021 v sloveniji prodati 350 vozil.