Simone Faggioli je na sončno nedeljo v Ilirski Bistrici prišel še do svoje devete zmage na “VN Slovenije” v gorskohitrostnem avtomobilizmu. Najbližjega zasledovalca, rojaka Christiana Merlija je ugnal v vseh vožnjah z izjemo prvega treninga in naposled slavil z razmeroma zajetno prednostjo 2,9 sekunde.

Simone Faggioli, Norma M20FC

Faggioli je najboljši čas vikenda dosegel v zadnji nedeljski vožnji z 2:04,011, kar je tudi nov rekord tekmovalne proge v trenutni konfiguraciji. Ob dosežku je proti šembijam drvel s povprečno hitrostjo 145,44 km/h. Merli kljub dvema evropskima naslovoma v Ilirski Bistrici ostaja še brez zmage, za izjemna Italijana pa se je na zadnjo stopničko zmagovalnega odra uvrstil Francoz Sebastien Petit – lanski zmagovalec.

Christian Merli, Osella FA30

GHD Ilirska Bistrica 2021, končni rezultati:

  1. Simone Faggioli (ITA), Norma M20FC 4:08,312
  2. Christian Merli (ITA), Osella FA30 +2,928
  3. Sebastien Petit (FRA), Nova NP01 +12,286
  4. Diego Degasperi (ITA), Osella FA30 +13,663
  5. Petr Trnka (ČEŠ), Norma M20FC +14,496
  6. Franco Caruso (ITA), Nova NP01 +14,702
  7. Fausto Bormolini (ITA), Reynard 2KL +17,989
  8. Karl Schagerl (AVT), Volkswagen Golf Rallye +32,150
  9. “Dubai” (POL), Mitsubishi Lancer EVO +41,461
  10. Dan Michl (ČEŠ), Lotus Elise +41,724

Med turnimi avtomobili je celoten vikend prevladoval Avstrijec Karl Schagerl, ki se je ob zanesljivi zmagi v tej konkurenci povzpel celo na osmo mesto skupne uvrstitve. Za njim sta končala Poljak “Dubai” in Čeh Dan Michl.

Bubnič ob zmagi v generalni uvrstitvi DP tudi najhitrejši med slovenskimi dirkači

Žal so brez uvrstitve na letošnji dirki ostali kar trije slovenski aduti za visoka mesta. Tehnika je izdala oba brata Zajelšnik in Vladimirja Stankoviča. Najbolje je kazalo Patriku Zajelšniku, ki je po prvi nedeljski vožnji držal sedmo mesto z ulovljivim zaostankom do zmagovalnega odra, a naposled druge vožnje ni niti pričel.

Milan Bubnič, Lancia Delta Integrale

Bubnič je tako z 18. mestom dosegel najvišjo slovensko uvrstitev na letošnji dirki, bolj pomembna pa je seveda njegova zmaga v generalni razvrstitvi slovenskega državnega prvenstva. Z novimi 30 točkami je pred zadnjima dvema preizkušnjama Bubnič namreč ponovno prevzel vodstvo v točkovanju.

Matej Grudnik, Renault Clio

Tokrat sta na zmagovalni oder državnega prvenstva poleg Bubniča stopila še Matej Grudnik in Matic Kogej.

GHD Ilirska Bistrica 2021, končni rezultati (slo. DP, generalno):

  1. Milan Bubnič, Lancia Delta Integrale 5:10,694
  2. Matej Grudnik, Renault Clio +5,961
  3. Matic Kogej, Mitsubishi Lancer EVO IX +13,041
  4. Matevž Čuden, Renault Clio +23,534
  5. Aleš Prek, Honda Civic Type R +24,773
  6. Patrik Ruzzier, Fiat Punto Kit Car +33,391
  7. Gregor Vouk, Subaru Impreza +35,475
  8. Luka Likovič, BMW M3 +36,339
  9. Marko Grossi, Peugeot 208 Rally4 +37,379
  10. Alojz Udovč, Renault Clio R3 +37,510

Čuden prvi državni prvak

Matevž Čuden je v Ilirski Bistrici sicer izgubil vodstvo v skupni razvrstitvi državnega prvenstva, a si z novo zmago že dve dirki pred koncem sezone zagotovil nov naslov državnega prvaka divizije 2.

Čuden je imel na poti do zmage tokrat največjega konkurenta v Alešu Preku (ugnal ga je za dobro sekundo), tretje mesto pa je zasedel Patrik Ruzzier. Po točkah bi ga teoretično na zadnjih dveh dirkah ujel le Alojz Udovč, a ima Čuden neulovljive štiri zmage na letošnjih dirkah, ki bi odločile ob točkovnem izenačenju.

Antonino Migliuolo, Mitsubishi Lancer EVO IX

Aleš Prek je z drugim mestom v kategoriji 5 evropskega prvenstva (zmagal je Madžar Norbert Nagy) potrdil naslov prvaka. Evropski prvak v kategoriji 1 (turni dirkalniki) je z zmago v Ilirski Bistrici že dirko pred koncem postal Italijan Antonino Migliuolo). Boj med Faggiolijem in Merlijem v kategoriji 2 teoretično še ni odločen, a bi Faggioli potreboval odstop Merlija na zadnji dirki.

Brus do zmage kljub nesreči na treningu

Dirko divizije 1 je tokrat dobil Luka Brus, ki je na prvem sobotnem treningu doživel nesrečo. A ekipa je uspela popraviti njegovega Clia Rally5 in to še pred drugo sobotno vožnjo.

Brus je tako vknjižil svojo drugo letošnjo zmago (najboljši je bil tudi na Gorjancih), a enako zadovoljen bo tudi Klemen Trček, ki je z drugim mestom povečal prednost v skupni razvrstitvi divizije 1. Tretje mesto je tokrat osvojil Domen Svet, ki je bil najhitrejši vožnji, a morebitno zmago mu je preprečila napaka v prvi, kjer je izgubil preveč časa.

Fabijan prvak med Twingi za dobesedno pol sekunde

Zmagovalci dirk pokalnih prvenstev divizij 3, 4 in 5 so postali Filip Tornič Milharčič, Blaž Cimrmančič in Matjaž Korošec.

Blaž Cimrmančič, Miha Fabijan in Dejan Krofl, Renault Twingo Cup

Še posebej zanimivo je bilo med kar 22 izenačenimi pokalnimi Twingi, kjer so gledalci v Ilirski Bistrici spremljali finale letošnje napete sezone. Prišlo je do res razburljivega razpleta, saj se je z zmago Blaža Cimrmančiča in četrtim mestom Mihe Fabijana uresničil scenarij popolne izenačenosti po točkah in letošnjih uvrstitvah. Oba dolenjska dirkača imata namreč letos po eno prvo, drugo, tretje in četrto mesto.

Ker niti točke, niti uvrstitve tako ne morejo dati prvaka, se po pravilniku AŠ 2005 odloči s skupnim seštevkom vseh tekmovalnih voženj v letošnji sezoni. Ta je naposled pripadel Mihi Fabijanu, ki je tako slavil s skupno pol sekunde prednosti v celotni sezoni! In to dejstvo že samo po sebi priča o izjemni atraktivnosti pokala teh šibkih, a izenačenih dirkalnikov, ki so letos tako množično poživili domačo sceno gorskohitrostnih dirk.

V Ilirski Bistrici sta poleg zmagovalca Cimrmančiča na stopničke stopila še David Stušek in Tilen Kovačič, v skupni razvrstitvi točkovanja pa je kot tretji končal Dejan Krofl.

Primož Kavšek, Peugeot 208 Rally4

Do končne odločitve je v Ilirski Bistrici prišlo tudi v pokalu R2, ki je rezerviran za rally dirkalnike te kategorije. Dirko je dobil Marko Grossi, Primož Kavšek pa si je ob prestopu Marka Žgavca v dirkalnik višje kategorije z drugim mestom na dirki zagotovil naslov prvaka.

Slovensko državno prvenstvo se bo nadaljevalo septembra z dirko v hrvaškem Buzetu, finale pa bo sledilo v italijanskem Čedadu.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here