Novi Peugeotov zastavonoša pogleduje proti področju ekskluzivnosti, mesto družinsko naravnanega predhodnika pa prepušča mestnim terencem.

Pri Peugeotu nove generacije modela 508 ne želijo postavljati ob bok njegovemu predhodniku. Gre namreč za vozilo z drugačno filozofijo, ki bo skušalo z napredno tehnologijo in drznim videzom ugajati zahtevnejšim. Zavoljo učinkovite razlage bi ga lahko umestili med dobro poznana Volkswagnova modela – Passata in Arteona.

Za kupejevski pridih oblike novega Peugeota 508 poskrbijo vrata brez okvirjev stekel, kar omogoča tudi nekoliko nižjo skupno višino vozila. Novi 508 je z 1,40 m med najnižjimi v segmentu. V primerjavi s predhodnikom je novinec za 8 cm krajši, 6 cm nižji ter 3 cm širši. Kot zanimivost, panoramsko strešno okno se odpira nad vozilo, kar ob nizkem avtomobilu omogoča več prostora za glave potnikov.

Novi 508 je lahko opremljen s prilagodljivimi zadnjimi žarometi, ki sledijo jakosti zunanje svetlobe. Slednji so serijsko na voljo pri nivojih opreme GT in GT line (3. in 4. nivo), opcijsko pa pri nivoju Allure (2. nivo po vrsti). Prednji žarometi so na voljo v klasični halogenski, ali pa full LED izvedbi (serijsko na GT in GT line).

Notranjost je pri vsakem nivoju opreme na voljo v petih različnih izvedbah. Že na prvi pogled lahko opazimo veliko ličnih detajlov in uporabo raznovrstnih materialov (alkantara, usnje, karbon, les, aluminij …). Razvijalci vozila so želeli doseči preplet občutkov premium kakovosti, domačnosti ter športnosti.

Ponovno je tu zdaj že dobro poznani i-Cockpit, seveda v zadnji generaciji. Na instrumentno ploščo pred voznikom, ki je popolnoma digitalizirana, ponovno gledamo nad volanskim obročem. Za zvočno kuliso skrbi sistem francoskega proizvajalca Focal.

V notranjosti je pri predhodniku veliko kritik letelo na pomanjkanje odlagalnih prostorov. To je pri novincu izboljšano. Peugeot obljublja do 32 litrov skupne prostornine notranjih odlagalnih mest. Sredinska konzola na primer prispeva kar 11 litrov uporabne prostornine. Prtljažnik limuzinske različice (mimogrede, karavanska prihaja k nam sredi leta 2019) zajema 487 litrov uporabnega volumna.

Motorna paleta zajema dva bencinska 1,6-litrska turbo-štirivaljnika – prvi ima 180, drugi pa 225 KM, nabor turbodizelskih motorjev pa sestoji iz šibkejšega 1,5-litrskega motorja s 130 KM ter 2,0-litrskega motorja s 160 ali 180 KM. Vsi motorji razen najšibkejšega turbodizla (ta lahko sodeluje tudi s 6-stopenjskim ročnim) so na voljo zgolj v kombinaciji s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom EAT8. Konec leta 2019 prihaja na trg tudi priključni hibrid.

Najpomembnejši asistenčni sistemi novega Peugeota 508 so aktivni tempomat, “lane assist”, pomoč pri parkiranju, zaviranje v sili, nadzor mrtvih kotov, sistem za preprečevanje nepozornosti voznika ter branje prometnih znakov (odslej nadgrajeno, da lahko bere pet različnih vrst znakov). Za doplačilo 1.200 evrov je na voljo tudi infrardeča kamera (night vision), ki skenira pot do 150 metrov pred vozilom (vidi dlje kot voznik s pomočjo žarometov). Sistem zaznava pešce, živali in vozila.

508 je za boljše vozne lastnosti zadaj opremljen s posamičnimi obesami. Pri različicah GT in GT line je za doplačilo na voljo tudi aktivno vzmetenje s tremi različnimi načini, ki se lahko samodejno prilagaja glede na kakovost podlage.

Vstopni model – 1.5 Blue HDi 130 – je na voljo za vsaj 25.900 evrov, najverjetneje pa se bo cena največ prodanih Peugeotov 508 na slovenskem trgu gibala med 30.000 in 35.000 evri, kolikor stanejo nekoliko bolj založene različice srednjih nivojev opreme.

Po mnenju uvoznika novinec nagovarja predvsem moške (teh naj bi bilo 85%) stare med 40 in 65 let z visoko kupno močjo. V letu 2019 želijo v Sloveniji prodati okoli 150 limuzinskih izvedb Peugeota 508, za povrh pa še okoli 100 karavanskih različic, ki bodo na naše ceste zapeljale poleti. Karavanska različica naj bi bila od limuzinske bolj priljubljena približno v razmerju 60:40.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj