Po slabih štirih letih je napočil čas za prenovo priljubljene Astre. Kljub temu, da je njen proizvajalec medtem zamenjal lastnika, Astra do konca življenjske dobe še ostaja “stari” Opel. Njena zasnova namreč ni primerna za vgradnjo standardiziranih delov skupine PSA. Večina delov (predvsem pogonskih) je zato izboljšanih različic tistih, ki smo jih v Astrah uporabljali že doslej.

Ključne novosti:

Zunanjost:

  • novi detajli na maski
  • odstranjene oznake motorjev na zadku
  • novi žarometi

Notranjost:

  • novo ozvočenje Bose
  • nova sredinska konzola
  • novi dekorativni elementi
  • novi merilniki z 8,3-palčnim zaslonom v sredini
  • gretje vetrobranskega stekla
  • nova AGR prednja sedeža z masažno funkcijo

Multimedija:

  • nov infozabavni sistem Multimedia Navi Pro

Pogonska paleta: 

  • vsi motorji popolnoma iz aluminija
  • vrsta optimizacij
  • vsi motorji dosegajo prihajajoči Euro 6d standard
  • bencinski motorji:
  • 1,2-litrski turbo trivaljnik, 110, 130 ali 145 KM, ročni 6-stopenjski menjalnik
  • 1,4-litrski turbo trivaljnik, 145 KM, izključno s CVT (brezstopenjskim) menjalnikom
  • dizelski motor:
  • 1,5-litrski turbo trivaljnik, 105 ali 122 KM, ročni 6-stopenjski menjalnik ali 9-stopenjski samodejni menjalnik (le pri močnejšem motorju)

Ekonomija:

  • Opel s prenovljeno Astro stavi na učinkovitost, ki so jo dosegli po zaslugi nizke teže
  • izboljšana je tudi aerodinamika: zračne lopute v maski, optimizacija dna vozila (Astra je najbolj aerodinamičen model med vsemi karavani na evropskem trgu)
  • količnik zračnega upora: kombilimuzina prej 0.29, zdaj 0.26; karavan prej 0.285, zdaj 0.255
  • posledično do 21% nižje vrednosti porabe in izpustov CO2
  • najbolj ekonomična bencinska različica: od 99 g/km CO2 in 4,3 l/100 km goriva
  • najbolj ekonomična dizelska različica: do 90 g/km CO2 in 3,4 l/100 km goriva

Varnost in asistenčni sistemi:

  • na voljo so “full LED” žarometi ali LED matrični žarometi Intellilux (v Sloveniji jih izbere 31 % kupcev)
  • sprednja kamera sedaj v HD ločljivosti
  • izboljšana kamera za vzvratno vožnjo
  • sistem samodejnega zaviranja z zaznavanjem pešcev
  • samodejni regulator hitrosti, omejilnik hitrosti in start&stop

Paketi opreme:

  • osnovni
  • Elegance
  • GS line
  • Ultimate

Vožnja:

  • 2 možnosti podvozja
  • novi blažilniki
  • revidirana kalibracija krmila
  • opcijsko dinamično vzmetenje z Wattovim členom zadaj
  • zavorni sistem eBoost (sistem za povečanje tlaka na stopalki)

Cena:

  • cena vstopnega modela znaša 19.450 evrov (brez popustov)
  • popusti od 1.400 do 2.400 evrov (odvisno od opremljenosti)
  • 2,5% pri financiranju

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • vsaj 1000 prodanih vozil v polnem letu (870 vozil v 2019)
  • največje rezerve pri dizelskih različicah (želijo, da bi prišli proti 30 % prodaje modela Astra)

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

  • 50:50 limuzina ali karavan
  • 47 % prodaje je predstavljala najvišja stopnja opreme Innovation
  • 82 % bencinske različice (predvidevajo, da bo odslej več dizla)

Fokus 1:

Oplov kompaktni model se ponaša s 83 leti tradicije. Zgodovina sega v leto 1936, ko je luč sveta ugledal model Kadett. Leta 1991 so se odgovorni odločili za preimenovanje v Astro.

Fokus 2:

Astra z generacijsko oznako K je na trg zapeljala konec leta 2015. Gre za zelo uspešen avtomobil, ki se ponaša tudi z nekaterimi odmevnimi priznanji. Med drugim je leta 2016 osvojil mednarodni naziv Evropski avto leta, doma pa Slovenski avto leta.

Fokus 3:

Globalno je Astra drugi najbolje prodajal Oplov model za Corso, v Sloveniji pa zaseda celo prvo mesto. Skoraj vsak četrti Opel, ki zapelje iz slovenskih prodajnih salonov, ima nadeto oznako Astra. Zanimiv je podatek, ki govori o rasti prodaje leta 2018. Slednja se je kljub približevanju prenove v primerjavi s preteklim letom izboljšala za 11 %. Skupaj je to pomenilo, da je Astra zasedla 4. mesto po priljubljenosti v svojem segmentu v Sloveniji.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj