Nova Opel Corsa stavi na videz, personalizacijo in “večenergijski” koncept. Na voljo je namreč z bencinskimi in dizelskimi motorji, poleg tega pa bo na ceste kmalu zapeljala tudi popolnoma električna različica.

Glavne novosti:
Mere v primerjavi s predhodno generacijo:
- 39 mm daljša
- 1 mm ožja
- 48 mm nižja
- 28 mm nižji vozni položaj
- 3 mm več prostora za glavo spredaj
- po velikosti sodi približno na sredino svojega segmenta

Zunanjost:
- veliko možnosti individualnega prilagajanja
- bolj športno oblikovanje kot pri predhodnici
- spredaj in zadaj LED žarometi

Notranjost:
- veliko možnosti individualnega prilagajanja
- veliko poudarka na detajlih
- opcijsko popolnoma usnjeni sedeži
- opcijsko ogrevani sedeži (+ ogrevan volan)
- opcijsko popolnoma digitalni merilniki (osnovno analogni)
- Opel obljublja boljšo zvočno zatesnjenost
- nivo opreme GS line nudi sedeže z boljšo bočno oporo, rdeče detajle in črn strop
Prtljažnik:
- 74 mm širši kot pri predhodnici
- volumen znaša 309 litrov (24 več od predhodnice)
- ob podrti zadnji klopi 1081 litrov prostornine
Pogonska paleta:
- Bencinski motorji (vsi 1,2-litrski trivaljniki z DPF filtrom):
- atmosferski, 75 KM
- turbo, 100 KM
- turbo, 130 KM (le pri GS line)
- Dizelski motor:
- 1,5-litrski turbodizelski trivaljnik, 102 KM
- poleg ročnih je na voljo tudi samodejni 8-stopenjski menjalnik
Ekonomija:
- najnižji količnik zračnega upora v razredu: 0,29
- dve različici zadnega spojlerja
- zračne lopute v maski
- napredno oblikovanje podvozja
Varnost in asistenčni sistemi:
- klasični LED ali Intellilux LED matrični žarometi (serijsko pri opremah Elegance in GS line)
- LED meglenki
- serijsko: prepoznavanje prometnih znakov, omejilnik hitrosti, sistem za preprečevanje naleta, sistem za zaznavanje pešcev, sistem za zaznavanje utrujenosti, “lane assist”
- novi sistem Opel Connect (pametna telematika): združuje asistenčne klice (npr. samodejni klic/posredovanje informacij v primeru nesreče), udobje (npr. funkcije upravljanja z vozilom na daljavo) ter funkcije, ki upravljajo uporabnikove poti (npr. navigacija, iskanje parkirišč, flotne storitve)
- Opel Connect v Slovenijo prihaja sredi leta 2020
- v 2020 bodo na voljo tudi sistem, ki omogoča uporabo mobilnega telefona namesto ključa s pomočjo posebne kode, napredni sistem ohranjanja vozne linije (polavtonomna vožnja po avtocesti) ter sistem za samodejno parkiranje (pri modelih s samodejnim menjalnikom)

Paketi opreme:
- osnovni
- Elegance
- GS line (športna stopnja opreme – ime bodo “podedovali” tudi ostali Oplovi modeli)
Vožnja:
- 10 % manjša teža v primerjavi s predhodnico (10 kg na račun sedežev, 40 kg na račun karoserije …)
- odslej 980 kg
- pri Oplu obljubljajo športne gene/precizno vožnjo
- paket GS line prinaša: ojačitve za večjo togost, športni način vožnje, bolj športno nastavljen volan in bolj športen zvok motorja
- opcijsko električna ročna zavora (serijsko s samodejnim menjalnikom)
- pri Oplu obljubljajo tudi udobno hitrejšo vožnjo po avtocestah

Cena:
- cena vstopnega modela znaša 13.490 evrov
- prodajne kampanje: 1000 evrov popusta pri vozilih z osnovno opremo, ali 1500 evrov popusta pri bolje opremljenih vozilih
- na financiranje še dodatnega 2,5 odstotka
Prodajni cilj v Sloveniji:
- Corsa je z naskokom najbolj priljubljen Oplov model
- 17.400 prodanih Cors zadnjih dveh generacij v Sloveniji
- skoraj 1300 Cors v povprečju na leto
- še v letošnjem letu 777 prodanih
- trenutno 6. mesto v segmentu
- novembra že 48 registracij nove generacije Corse
- v letu 2020 želijo v Sloveniji prodati 1200 Cors (brez električnih)
- želijo poseči po mestu v prvi trojici najbolje prodajanih vozil tega segmenta
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
- polovica osnovni paket
- polovica Elegance + GS line
- predvidoma bo 7-8 odstotkov električnih (nekaj deset že prodanih vnaprej)
Lokacija proizvodnje:
Kljub koncernskemu sodelovanju je večina razvoja Corse potekala v Rüsselsheimu. Tudi zadnjo generacijo bodo tako kot vse Corse (od leta 1982) doslej izdelovali v tovarni v Zaragozi.
Dodatne različice:
- Corsa bo prvič na voljo tudi v popolnoma električni različici
- prihod električne Corse na slovenski trg je napovedan za marec 2020

Fokus 1:
V 37 letih obstoja se je zvrstilo že šest generacij Corse. Dandanes na trgu najdemo le malo modelov s tako dolgim stažem. Po besedah predstavnikov Opla je doslej na ceste po svetu zapeljalo že 13,7 milijona Cors. O pomembnosti vozila za znamko govori podatek, da Opel letno proda okoli milijon vozil.

Fokus 2:
Corsa v zadnji generacijo v primerjavi s predhodnico precej več stavi na imidž. Posledično so pri Oplu z njo zamenjali tudi bolj nišnega Adama, ki se medtem že ne proizvaja več.

Fokus 3:
Corso smo že zapeljali na krajši test. Prvi vtisi so zelo vzpodbudni. Mnogi ste nas spraševali, v kolikšni meri je Corsa enaka Peugeotu 208. Podobnost med novima sestrskima modeloma je nezgrešljiva, a pri Oplu so vseeno poskrbeli, da bo Corsa našla svoj uporabniški krog, ki mu 208 morda ne bi bil po godu. Notranjost Corse je malenkost bolj zadržana in nekoliko bolj klasično ukrojena. Veliko je klasičnih gumbov, zasnova sredinske konzole pa spominja na videno iz Astre. Za začetek bomo pohvalili še lahkotnost vožnje, ki se za razliko od trenutnih trendov spet nekoliko bolj pomika v športne vode.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉