To je prenovljeni A4, najpomembnejši model iz Audijeve ponudbe. Odgovorni zatrjujejo, da gre za najbolj obsežno prenovo v zgodovini znamke.

Ključne novosti:

Zunanjost:

  • razen pokrova motorja, strehe in vrat prtljažnika so vsi deli karoserije spremenjeni
  • vizualno nižja bočna linija
  • nova maska (pri S-line vzorec satovja)
  • nov odbijač z večjimi odprtinami
  • odprtine ob pokrovu motorja v skladu z legendarnim modelom Quattro S1
  • nov zadnji odbijač

Notranjost:

  • ni več vrtljivega gumba
  • odslej funkcije upravljamo zgolj prek 10,1-palčnega zaslona na dotik
  • opcijsko 12,3-palčni digitalni merilniki (različni pogledi)

Pogonska paleta: 

  • blaga hibridna tehnologija pri večini modelov
  • ročni menjalnik je na voljo le še pri najšibkejšem “bencinarju”

Različice:

Cena:

  • cenovno razmerje je glede na predhodnika ostalo enako
  • vstopni model z bencinskim motorjem – 35 TFSI (110kW/150 KM, edini z ročnim menjalnikom): 34.200 evrov
  • vstopni model z dizelskim motorjem – 30 TDI S tronic (100 kW/136 KM): 38.940 evrov

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • v letu 2020 okoli 200 vozil

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

  • razmerje karavan/limuzina znaša 50:50
  • največ motorja TDI s 163 KM
  • več prednjega pogona kot Quattra

Dodatne različice:

  • Edition one: S-line paket, večja platišča, črni dodatki (v kombinaciji z močnejšimi motorji)
  • Allroad Quattro: drugačna maska, stranski dodatki, lakirani okrasni elementi, klasični strešni nosilci, 35 mm dvignjeno (nastavljivo) podvozje
  • S4: odslej s turbodizelskim motorjem (bencinski motor le izven Evrope), blago hibridno tehnologijo (48V glavni električni sistem) in električnim kompresorjem, 255 kW/347 KM moči, 4,8 sekunde do 100 km/h, 700 Nm navora

Ozadje modela:

Audi je prenovil najpomembnejši model v svoji ponudbi. Do danes so jih po vsem svetu prodali že 7,5 milijona. Model A4 je najbolj priljubljen tudi med Slovenci, saj predstavlja več kot vsako peto vozilo, ki zapelje iz Audijevih salonov.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj