Mercedes-Benz je tudi v Sloveniji uradno predstavil prenovljeni razred V. Novosti najdemo na zunanjosti, v notranjosti, pa tudi pod motornim pokrovom.

Mercedes-Benz V (facelift):
Zunanjost:
- preoblikovana podoba prednjega dela
- nove oblika odbijača
- spremenjene reže za dovod zraka
- nova diamantna struktura maske
- nova opcijska hijacintno rdeča kovinska barva
- štiri nove oblike platišč
Notranjost:
- novi okrasni elementi z dvojnimi črtami
- novi merilniki
- 6 vrst oblazinjenja
- opcijsko 15 Burmester zvočnikov
- 360-stopinjska kamera
- opcijsko luksuzni sedeži v prvi potniški vrsti (ogrevani, hlajeni, masaža)
- 2 novi barvi notranjosti
- serijsko 4 posamični sedeži v potniškem delu vozila, ki jih lahko odstranimo
- izboljšan premik sedežev s sanmi v tleh
- 7-palčni zaslon infotainmenta serisjko
Pogonska paleta:
Prenovljeni Mercedes-Benz razred V je opremljen s štirivaljnim dizelskim motorjem OM 654, ki je na voljo s tremi izvedbami izhodne moči:
- V 220 d s 120 kW (163 KM) in 380 Nm
- V 250 d s 140 kW (190 KM) in 440 Nm
- V 300 d s 176 kW (239 KM) in 500 Nm (nov najzmogljivejši motor v segmentu)
V fazi pospeševanja lahko motor V 300 d za kratek čas poleg 500 Nm navora ponudi dodatnih 30 Nm (funkcija »overtorque«). V 300 d pospeši od 0 do 100 km/h v do 7,9 sekunde. Doseže lahko največjo hitrost 220 km/h.
Pri Mercedesu obljubljajo, da je nova generacija motorjev učinkovitejša in čistejša ter obenem ponuja manjše vrednosti hrupa in vibracij. Delovanje motorja naj bi bilo v notranjosti prijetno tiho, moteče vibracije pa manjše.
Nov je tudi samodejni menjalnik 9G-TRONIC, ki je enak kot pri Mercedesovih osebnih avtomobilih. Do nadaljnega bo na voljo samo avtomatik, pri različici 220 d bo kasneje na voljo tudi ročni menjalnik.
Varnost in asistenčni sistemi:
Prva novost je aktivni zavorni asistent. Ta lahko na primer zazna nevarnost trka s spredaj vozečim vozilom ter sprva sproži vizualno in zvočno opozorilo. Če se voznik odzove, primerno poveča zavorni tlak. Če odziva ni, sistem aktivno pomaga z ustreznimi manevri in zaviranjem. V mestnem prometu aktivni zavorni asistent prav tako posreduje v primeru mirujočih ovir ali pešcev, ki vozilu prečkajo pot.
Druga novost je asistent Plus za dolge luči. V načinu dolgega snopa svetlobe podpira voznika s stalnim optimiziranjem osvetlitve ceste. Ob prisotnosti spredaj ali nasproti vozečega vozila se diode LED v modulu glavnih luči delno izklopijo in zasenčijo del svetlobnega snopa v obliki črke U. Preostala območja cestišča ostanejo osvetljena z glavnimi žarometi (delno zasenčen snop).
Vožnja:
Voznik lahko s stikalom DYNAMIC SELECT izbira med voznima programoma »Comfort« in »Sport« in s tem prilagaja lastnosti pretikanja.
Maksimalna teža prikolice je 2500 kilogramov.
Cena: Cene segajo od 43.593 do 94.356 evrov.
Prodajni cilj v Sloveniji:
- 150-200 vozil
Lokacija proizvodnje:
- Vitoria, Španija

Fokus 1:
Od vstopa na trg leta 2014 so pri Mercedesu prodali približno 209.000 vozil razreda V. Prodajni rekord so dosegli leta 2018 z okoli 64.000 prodanimi vozili.

Fokus 2:
Pri Mercedes-Benzu so marca v Ženevi predstavili tudi električni prototip EQV (v praksi gre za električni razred V). Na avtomobilskem salonu v Frankfurtu (letos jeseni) bodo predstavili tudi serijski električni model.

Fokus 3:
Doslej je bil razred V drugi najbolj priljubljen Mercedes v Sloveniji, za razredom B. Med kupce sodijo zelo raznovrstne ciljne skupine. Mercedes je med drugim tudi uradni prevoznik Nogometne zveze Slovenije.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉