I-Pace ima v Jaguarjevi modelski paleti posebno mesto. Lansiran je bil marca 2018 v Ženevi. Gre za popolnoma na novo razvit avto (na novi platformi).

Jaguar I-Pace:

Mere:

  • medosna razdalja: 2990 mm
  • dolžina: 4682 mm
  • višina: 1565 mm
  • širina: 2139
  • nekoliko manjši kot model XF

Zunanjost:

  • križanec med mestnim terencem in kupejem
  • pogumen dizajn

Notranjost:

Potniška kabina je zelo prostorna – glede na obliko vozila nekoliko presenetljivo tudi za potnika na zadnji klopi.

Prtljažnik:

  • skupaj 656 l prtljažnega prostora (primerljivo družinskim karavnom)
  • 10,5 l centralna konzola
  • 27 l spredaj
  • samo zadnji prtljažnik: 577 l (primerljivo z BMW serije 3 Touring)

Multimedija:

  • 3 zasloni
  • osrednji vmesnik lično umeščen in grafično dodelan

Pogonska paleta: 

Dva elektromotorja, po eden na vsaki osi, skupno razvijeta kar 400 “konjev”, obenem pa I-Pace postreže še s konstantnih 696 Nm navora. Dovolj da s polnim pritiskom stopalke za pospeševanje 100 km/h dosežemo v vsega 4,8 sekunde.

Doseg:

Pri vožnji I-Pacea razpolagamo z baterijsko zalogo 90 kWh, kar je primerljivo s Teslinim Modelom X in Audijevim E-tronom. Po težko dosegljivem standardu WLTP naj bi z I-Paceom z enim polnjenjem lahko prevozili kar 470 kilometrov.

Polnjenje:

Na AC polnilnici lahko I-Pacea z močjo 7 kW do 80 % napolnimo v približno 10 urah, na hitri (DC) pa bo z močjo do 100 kW šlo v približno 45 minutah.

Cena se za vstopni model prične pri 79.962 evrih. Za primerjavo, Audi E-tron stane vsaj 83.000 evrov.

Prodaja v Sloveniji:

Za zdaj sta prodana 2 primerka.

Glavni konkurenti:

  • elktrični avtomobili: Tesla Model Y, Audi E-tron, Mercedes-Benz EQC
  • klasično gnani avtomobili: BMW X4, Porsche Macan

Fokus 1:

Jaguar I-Pace je že uspel navdušiti strokovno javnost, o čemer pričajo številne prejete nagrade. Pri proizvajalcu so zelo ponosni nanje, saj so jih prejeli kar 66.
Izstopata nagradi Evropski in Svetovni avto leta 2019 (prvič za Jaguar), pa tudi nagrada za svetovni dizajn leta.

Fokus 2:

Že res, da imajo “vsake oči svojega malarja”, a redko kdo ne bo prikimal, če rečemo, da so se dizajna svojega električnega novinca pri Jaguarju lotili zelo pogumno. Morda bi ga na bolj futurističnem polu oblikovanja lahko postavili celo ob bok BMW-jema i3 in i8. Če bi prespali zadnje leto in prezrli vse avtomobilske novice, bi nas kdo lahko prepričal, da imamo opravka celo s kakšnim konceptnim vozilom.

Fokus 3:

Velika masa vozila (2.133 kilogramov) se v zavojih ne občuti preveč, morda nekoliko bolj ob agresivnejšem zaviranju pri višji hitrosti. Levji delež seveda prispeva baterija, ki pa je, kot je to pri električnih vozilih v navadi, umeščena na dno vozila. To omogoča nizko težišče in idealno razporejeno težo med prednjim in zadnjim delom vozila (50:50).

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj