Na slovenske ceste je zapeljal prenovljeni ASX, najmanjši predstavnik Mitsubishijeve SUV družine.

Mitsubishi ASX:
Zunanjost:
- nov pokrov motorja
- novi full-LED žarometi spredaj
- nova odbijača
- LED meglenki spredaj
- LED zadnje luči
- nova platišča
- novi dekorativni elementi
- strešne sani
Notranjost:
- novi sedeži
- boljši materiali
Multimedija:
- nov 8-palčni zaslon
- TomTom navigacija
- Android Auto
- Apple CarPlay
- zaslon izboljšan – hitreje odziven, hitrejši “pairing” ter boljša ločljivost
Pogonska paleta:
- nov 2-litrski bencinski motor (110 kW, slabih 200 Nm navora)
- motor naj bi bil bolj zmogljiv in odziven
- ročni ali CVT menjalnik
- na voljo tudi štirikolesni pogon
Varnost in asistenčni sistemi:
- nove tehnologije
- sistem za samodejno zaviranje v sili
- samodejne dolge luči
- opozarjanje na zapustitev voznega pasu
- mrtvi kot
- prečni promet
Vožnja:
- bistvo predstavlja štirikolesni pogon
- elektronsko nadzorovan
- v načinu “lock” lahko razporedimo do 1,5x več navora na zadnji kolesni par
Cena: začne se pri 15.990 evrih; cenik je na voljo na TEJ POVEZAVI
Prodajni cilj v Sloveniji:
- 30 kupcev do konca letošnjega leta
- 200 v letu 2020

Fokus 1:
ASX je na globalnem tržišču tretji najbolje prodajan model Mitsubishija (od leta 2010 so jih prodali 333.000), v Sloveniji pa s 354 (40 odstotkov) prodanimi enotami zaseda celo prvo mesto.

Fokus 2:
Kljub temu da je ASX na trgu že devet let, je avtomobil še vedno presenetljivo svež in v marsikaterem pogledu prekaša precej mlajšo konkurenco.

Fokus 3:
Glavi adut modela ASX je cena. V osnovi ne gre za nizkocenovnika, a ta kompaktni Mitsubishijev terenec je zelo zadovoljivo opremljen na voljo že za manj kot 20.000 evrov.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉