Slovenski uvoznik vozil Volkswagen je predstavil prenovljeno osmo generacijo “ljubljenčka” slovenskih voznikov – Passata.

Volkswagen Passat:

Mere:

  • limuzina daljša za 8 mm (na račun prednjega dela/maske)
  • karavan daljši za 6 mm (8 mm daljši prednji del, zadaj 2 mm krajši)

Zunanjost:

  • nova odbijača
  • več kroma na maski
  • novi LED meglenki spredaj
  • novi LED prednji žarometi (serijsko LED, opcijsko matrični z 32 moduli)
  • nova platišča
  • nove zadnje luči v dveh različnih grafikah
  • nov napis “Passat” na zadku
  • 3 nove barve (modra, zelena, zlata)

Notranjost:

  • ni več analogne ure na sredini armaturne plošče (odslej napis Passat)
  • prečiščen srednji del armature – gumbi odslej pri prestavni ročici
  • novi digitalni instrumentni elementi
  • nov volan
  • nove sedežne prevleke
  • novi dekorativni elementi
  • večji predal pred prestavno ročico

Prtljažnik:

  • limuzina: 586/1152 l
  • karavan: 650/1780 l

Multimedija:

  • na voljo dva sistema: 8- ali 9,2-palčen
  • navigacija serijsko (odslej povezana z internetom, kar omogoča iskanje po ključnih besedah ter “live” prometne informacije)
  • upravljanje z gestami
  • ni več CD in SD reže
  • vsi priključki odslej “Type-C”
  • Android Auto, Apple CarPlay, MirrorLink

Pogonska paleta: 

  • vsi bencinski motorji (razen 1.4 TSI) imajo odslej DPF filtre
  • na voljo so ročni (pri 1.5 TSI) in samodejni menjalniki (DSG)
  • paleti dizelskih motorjev je dodan še 1.6 TDI s 120 KM
  • 2.0 TDI s 150 KM je posodobljen (dvojni sistem za katalitično redukcijo emisij – sedaj ustreza normi Euro 6d)
  • ročni menjalnik posodobljen za večjo učinkovitost
  • na voljo je tudi štirikolesni pogon 4Motion

Varnost in asistenčni sistemi:

  • serijsko:
  • “lane assist”
  • radarski tempomat (ACC) – posodobljen (avtomatsko nastavi hitrost glede na omejitev)
  • asistenca za zastoje
  • “emergency assist”
  • parkirni asistent
  • opcijsko:
  • napredni parkirni asistent
  • opozorilo na trk
  • novost predstavlja “Travel assist” – kombinacija “lane assista” in radarskega tempomata (vklopimo prek enega gumba na volanu)

Dodatki:

  • (serijski) mobilni ključ omogoča, da s telefonom odklenemo in zaženemo vozilo (deluje prek dveh NFC sprejemnikov v kljuki vrat ter pred prestavno ročico)
  • serijsko storitev “We Connect” – stranka dobi 3 leta brezplačne naročnine

Paketi opreme/različice in cene:

  • business
  • tudi z 1.5 TSI
  • začetni ceni: 25.600 eur za limuzino in 26.500 eur za karavana
  • elegance
  • začetni ceni: 28.400 eur za limuzino in 29.300 eur za karavana
  • alltrack
  • 2,5 cm višje od tal
  • offroad dodatki
  • več serijske opreme
  • nov vozni profil s terenskim načinom
  • serijsko 4Motion
  • začetna cena: 40.000 eur
  • GTE
  • baterija večja kot pri predhodniku: z 9,9 na 13 kWh
  • 218 km skupna sistemska moč (ostala enaka)
  • na račun večje kapacitete energije lahko odslej vozimo do 140 km/h (prej 130) samo na elektriko
  • odslej 55 km avtonomije samo na elektriko (po WLTP)
  • začetni ceni: 45.500 eur za limuzino in 47.000 eur za karavana

CENIK

Vožnja:

  • podvozje je ostalo enako
  • dinamično prilagajanje podvozja (DCC) ima zdaj 20 stopenj nastavitve
  • odslej je elektromehanski ojačevalnik zavorne moči serijsko na voljo pri vseh različicah (prej le pri GTE) – zavorna pot od 30 do 0 km/h naj bi se skrajšala za 33 odstotkov

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • 1200 prodanih v polnem koledarskem letu

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

  • karavan v 70 odstotkih izbir
  • dizel v 90 odstotkih izbir

Fokus 1:

Volkswagen se je v 70. letih prejšnjega stoletja moral prilagoditi spremembam zahtev trga. Z zračno hlajenih motorjev je proizvajalec prešel na vodno hlajene. Passat je bil med prvimi modeli, ki so pomagali pričeti revolucijo.

Fokus 2:

Passat prav zares velja za ljubljenčka slovenskih voznikov. Poleg tega, da je model po prodajnih številkah vodilni v domala vseh kombinacijah segmentov, kjer nastopa, so pri slovenskem uvozniku postregli tudi z informacijo, da jih na naših cestah trenutno vozi kar 40.400. Najstarejši ima letnico izdelave 1975.

Fokus 3:

Glavni adut Passata predstavlja njegova vsestranska uporabnost. Avtomobil je s svojo prostornostjo primeren za družinske potrebe, s pregovorno kakovostno izdelavo ter zanesljivostjo pa tudi za potrebe flot podjetij. Nenazadnje Passat potihoma trka na vrata premium segmenta.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj