Slovenski uvoznik vozil Volkswagen je predstavil prenovljeno osmo generacijo “ljubljenčka” slovenskih voznikov – Passata.
Volkswagen Passat:
Mere:
- limuzina daljša za 8 mm (na račun prednjega dela/maske)
- karavan daljši za 6 mm (8 mm daljši prednji del, zadaj 2 mm krajši)
Zunanjost:
- nova odbijača
- več kroma na maski
- novi LED meglenki spredaj
- novi LED prednji žarometi (serijsko LED, opcijsko matrični z 32 moduli)
- nova platišča
- nove zadnje luči v dveh različnih grafikah
- nov napis “Passat” na zadku
- 3 nove barve (modra, zelena, zlata)
Notranjost:
- ni več analogne ure na sredini armaturne plošče (odslej napis Passat)
- prečiščen srednji del armature – gumbi odslej pri prestavni ročici
- novi digitalni instrumentni elementi
- nov volan
- nove sedežne prevleke
- novi dekorativni elementi
- večji predal pred prestavno ročico
Prtljažnik:
- limuzina: 586/1152 l
- karavan: 650/1780 l
Multimedija:
- na voljo dva sistema: 8- ali 9,2-palčen
- navigacija serijsko (odslej povezana z internetom, kar omogoča iskanje po ključnih besedah ter “live” prometne informacije)
- upravljanje z gestami
- ni več CD in SD reže
- vsi priključki odslej “Type-C”
- Android Auto, Apple CarPlay, MirrorLink
Pogonska paleta:
- vsi bencinski motorji (razen 1.4 TSI) imajo odslej DPF filtre
- na voljo so ročni (pri 1.5 TSI) in samodejni menjalniki (DSG)
- paleti dizelskih motorjev je dodan še 1.6 TDI s 120 KM
- 2.0 TDI s 150 KM je posodobljen (dvojni sistem za katalitično redukcijo emisij – sedaj ustreza normi Euro 6d)
- ročni menjalnik posodobljen za večjo učinkovitost
- na voljo je tudi štirikolesni pogon 4Motion
- celoten pogonski nabor in opremo lahko preverite na spodnjih povezavah:
- PASSAT in PASSAT VARIANT
- PASSAT GTE
Varnost in asistenčni sistemi:
- serijsko:
- “lane assist”
- radarski tempomat (ACC) – posodobljen (avtomatsko nastavi hitrost glede na omejitev)
- asistenca za zastoje
- “emergency assist”
- parkirni asistent
- opcijsko:
- napredni parkirni asistent
- opozorilo na trk
- novost predstavlja “Travel assist” – kombinacija “lane assista” in radarskega tempomata (vklopimo prek enega gumba na volanu)
Dodatki:
- (serijski) mobilni ključ omogoča, da s telefonom odklenemo in zaženemo vozilo (deluje prek dveh NFC sprejemnikov v kljuki vrat ter pred prestavno ročico)
- serijsko storitev “We Connect” – stranka dobi 3 leta brezplačne naročnine
Paketi opreme/različice in cene:
- business
- tudi z 1.5 TSI
- začetni ceni: 25.600 eur za limuzino in 26.500 eur za karavana
- elegance
- začetni ceni: 28.400 eur za limuzino in 29.300 eur za karavana
- alltrack
- 2,5 cm višje od tal
- offroad dodatki
- več serijske opreme
- nov vozni profil s terenskim načinom
- serijsko 4Motion
- začetna cena: 40.000 eur
- GTE
- baterija večja kot pri predhodniku: z 9,9 na 13 kWh
- 218 km skupna sistemska moč (ostala enaka)
- na račun večje kapacitete energije lahko odslej vozimo do 140 km/h (prej 130) samo na elektriko
- odslej 55 km avtonomije samo na elektriko (po WLTP)
- začetni ceni: 45.500 eur za limuzino in 47.000 eur za karavana
Vožnja:
- podvozje je ostalo enako
- dinamično prilagajanje podvozja (DCC) ima zdaj 20 stopenj nastavitve
- odslej je elektromehanski ojačevalnik zavorne moči serijsko na voljo pri vseh različicah (prej le pri GTE) – zavorna pot od 30 do 0 km/h naj bi se skrajšala za 33 odstotkov
Prodajni cilj v Sloveniji:
- 1200 prodanih v polnem koledarskem letu
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
- karavan v 70 odstotkih izbir
- dizel v 90 odstotkih izbir
Fokus 1:
Volkswagen se je v 70. letih prejšnjega stoletja moral prilagoditi spremembam zahtev trga. Z zračno hlajenih motorjev je proizvajalec prešel na vodno hlajene. Passat je bil med prvimi modeli, ki so pomagali pričeti revolucijo.
Fokus 2:
Passat prav zares velja za ljubljenčka slovenskih voznikov. Poleg tega, da je model po prodajnih številkah vodilni v domala vseh kombinacijah segmentov, kjer nastopa, so pri slovenskem uvozniku postregli tudi z informacijo, da jih na naših cestah trenutno vozi kar 40.400. Najstarejši ima letnico izdelave 1975.
Fokus 3:
Glavni adut Passata predstavlja njegova vsestranska uporabnost. Avtomobil je s svojo prostornostjo primeren za družinske potrebe, s pregovorno kakovostno izdelavo ter zanesljivostjo pa tudi za potrebe flot podjetij. Nenazadnje Passat potihoma trka na vrata premium segmenta.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉