Peugeotov predstavnik segmenta B-SUV se v evropskem merilu uvršča v med prodajno najbolj uspešne modele svojega razreda – v Sloveniji je bilo od leta 2013 do danes prodanih več kot 10.000 vozil. Aktualna generacija je bila predstavljena leta 2019, v slogu z novimi trendi pa je bil 2008 letos deležen prenove. Ta vključuje nekaj vizualnih in pogonskih novosti.

Manjše vizualne spremembe
Z vizualnega vidika se prenovljeni 2008 od predhodnika bistveno ne razlikuje. Najbolj opazna sprememba je nov logotip na širši maski hladilnika. Zdaj trojni »levji kremplji« so pozicionirani nekoliko nižje, žarometi pa odslej serijsko svetijo v polni LED tehnologiji. Luči so osvežene tudi na zadku, kjer pa izstopa napis Peugeot, ki nadomešča logotip.
Posodobljena kabina nudi prenovljen serijski 10-palčni infozabavni zaslon na dotik z novim uporabniškim vmesnikom – ta med drugim menije odslej prikazuje tudi v slovenščini in poleg ustvarjanja uporabniških profilov omogoča še personalizacijo tako digitalne instrumentne plošče, kot tudi osrednjega zaslona. Posodabljanje programske opreme odslej poteka brezžično.

Prvič na voljo kot blagi hibrid
Ob začetku prodaje je paleta pogonskih sklopov sestavljena iz dveh 1,2-litrskih bencinskih motorjev s 75 in 96 kW (100 in 130 KM) ter dizelskega motorja s 96 kW (130 KM). Slednji je na voljo le z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8, medtem ko pri bencinskih različicah del ponudbe ostaja tudi ročni menjalnik.
V začetku leta 2024 se bo motorni paleti pridružil še blago hibridni pogonski sklop, ki bo 48-voltno tehnologijo kombiniral z bencinskim motorjem in se ponašal s skupno močjo 100 kW (136 KM). Ta bo moč na kolesa prenašal s pomočjo samodejnega 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko.

Več moči in dosega za E-2008
Tisti z željo po električnem vozilu se boste razveselili dejstva, da ima prenovljeni E-2008 odslej večjo baterijo in za 15 kW močnejši elektromotor – z močjo 115 kW in baterijskim paketom kapacitete 54 kWh odslej po WLTP standardu zagotavlja 406 kilometrov dosega, kar je (vsaj na papirju) nezanemarljivih 61 kilometrov več od predhodnika.
Oprema je na voljo v treh nivojih – Active, Allure in GT. Vstopni model s 100 »konji« bo na voljo za 19.990 €, kar je primerljivo s ceno prejšnjega modela.















