Po premierni predstavitvi na Festivalu hitrosti v Goodwoodu julija letos se je Mustang Mach‑E Rally na salonu IAA Mobility v Münchnu prvič pokazal brez maskirne prevleke. Posebnež se pridružuje družini Mustang Mach-E in je prvo Fordovo električno vozilo po navdihu relijev.
Izvedbo Rally bo poganjala posebej uglašena različica pogonskega sklopa modela Mustang Mach-E GT z dvema motorjema, ki razvije najmanj 880 Nm navora in 358 kW moči. Mustang Mach-E Rally vključuje litij-ionsko baterijo z uporabno kapaciteto 91 kWh.
Vozilo ima posebno vzmetenje, ki je za 20 milimetrov višje kot pri Mustangu Mach‑E GT in je opremljeno s posebej prilagojenimi vzmetmi, amortizerji MagneRide, in 385‑milimetrskimi sprednjimi zavornimi koluti z rdeče lakiranimi zavornimi čeljustmi blagovne znamke Brembo.
Mustang Mach-E Rally ima 19-palčna sijajno bela platišča v slogu relija, navdahnjena z dolgo zgodovino Fordovih vozil za reli, na njih pa so pnevmatike Michelin CrossClimate2 dimenzij 235/55 R19, ki imajo v primerjavi z modelom GT višje bočnice in boljši oprijem na neutrjeni površini.
V duhu relija je poskrbljeno tudi za zaščito spodnjega dela vozila z zaščitno oblogo sprednjega in zadnjega elektromotorja ter zaščitno folijo na oblogah vrat in blatnikih, ki pomaga zmanjšati poškodbe lakiranja, trgovec pa lahko namesti še zavesice za zaščito pred pršenjem blata in drobirja. V sprednji del je vgrajena celo točka za reševanje z vleko.
Mustang Mach-E Rally je prvi Ford z voznim načinom RallySport, ki je zasnovan za terensko vožnjo: prilagoditev elektronskih nadzornih sistemov naj bi zagotavljal večje zdrse, linearen odziv dušilne lopute boljši nadzor, agresivnejše blaženje pa boljšo vodljivost v dolgih ovinkih.
Ford je za testiranje Mustanga Mach-E na svojem poligonu v Michiganu razvil povsem novo progo za reli. Progo so posebej zasnovali veterani relikrosa, da bi simulirali to, kar lahko vozilo čaka v resničnem svetu. Inženirji in mehaniki so nato prototipe Mustanga Mach-E Rally ‘zlorabili’ na 800-kilometrskih testih, ki so simulirali preizkuse vzdržljivosti v relikrosu, da bi se prepričali, ali vozilo izpolnjuje namenskost zasnove.
Mustang Mach-E Rally izstopa z velikim zadnjim spojlerjem, ki se zgleduje po Focusu RS, edinstvenimi kontrastnimi poudarki, vključno z zgornjimi in spodnjimi oblogami, posebnim sprednjim deljenim spojlerjem, črno lakirano jekleno streho ter značilno in namensko sprednjo masko, v katero so vgrajene meglenke. Vsakega Mustanga Mach-E Rally že serijsko krasita dve dirkaški progi, ki dopolnjujeta barvno paleto.
Naročila za model Mustang Mach-E Rally bodo (na določenih trgih) začeli sprejemati v začetku leta 2024.