Volkswagen je na slovenske ceste pripeljal prenovljenega Pola.

Ta za Volkswagen še naprej zelo pomemben model je odslej serijsko opremljen s polnimi LED žarometi (spredaj in zadaj), opcijsko pa so na voljo tudi matrični žarometi IQ.light. Glavne vizualne novosti na zunanjosti predstavljata nova odbijača in vrata prtljažnika.

V notranjosti je zdaj pred voznikom serijsko nameščen digitalni zaslon merilnikov, kar pomeni, da so se analogni pri tem modelu v popolnosti poslovili. Klimatsko napravo lahko odslej (opcijsko) upravljamo na dotik. Nov je tudi volanski obroč.

Osrednji sistemi glede na opremo ponujajo tudi nove funkcije, kot sta dostop do storitev pretakanja (npr. Apple Music) in personalizacija številnih nastavitev, ki jih je mogoče prek “Volkswagen ID” shraniti v oblak in tako do njih dostopati tudi iz drugih Volkswagnovih vozil.

Bencinski motorji litrske prostornine, na voljo ob začetku prodaje, razvijejo moč, 70 kW (95 KM) in 81 kW (110 KM). Atomsferski motor z močjo 70 kW bo opcijsko na voljo tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG), ki bo za turbo motor z močjo 81 kW na voljo serijsko. Poleg tega bo Polo ponovno na voljo v različici 1.0 TGI z dvovalentnim pogonom na zemeljski plin in bencin. Motor 1.0 TGI ima moč 66 kW (90 KM).

Glavna novost pri asistenčnih sistemih je vsekakor IQ.drive travel assist, ki omogoča delno avtomatizirano vožnjo z združitvijo novega prediktivnega tempomata (deluje do 210 km/h) in sistema lane assist. V primeru izbire tega opcijskega sistema je vozniku na voljo tudi kapacitiven volan, ki zaznava dotike rok. Polo je medtem že serijsko opremljen vsaj s sistemom lane assist.

Volkswagen je pri Polu uvedel tudi novo strukturo ponudbe z nivoji opreme “Polo”, “Life”, “Style”, “R-Line” in športni “GTI”. Vse izvedbe so bile nekoliko nadgrajene z bogatejšo serijsko opremo.

Začetna cena novinca, ki ga izdelujejo v španski Pamploni in južnoafriškem Uitenhageju, za slovenski trg znaša 15.763 evrov.