V Slovenijo je pripeljal novi Captur. Gre za drugo generacijo najuspešnejšega modela svojega segmenta v Evropi. Z novo generacijo Capturja bo prvič na voljo tudi priključnohibridna različica, sicer pa je avto v osnovi zelo podoben novemu Cliu in ponuja docela iste tehnologije.

Renault Captur | ključne novosti:

Mere:

  • 11 cm daljši od predhodnika (skupaj 4,23 m)
  • 2 cm večja medosna razdalja (skupaj 2,63 m)

Zunanjost:

  • bolj robustna oblika
  • več kroma
  • boljša aerodinamika
  • prednji full-LED žarometi (opcijsko) in zadnji full-LED žarometi (serijsko)
  • 90 različnih barvnih kombinacij zunanjosti (karoserija, streha, dodatki)

Notranjost:

  • 18 različnih barvnih kombinacij
  • armatura usmerjena proti vozniku
  • izboljšana kakovost materialov (več mehkih)
  • izboljšana zvočna izolacija
  • nova “lebdeča” osrednja konzola
  • samodejni menjalnik ima odslej “shift by wire” tehnologijo (ni več mehanske povezave)
  • pred voznikom je 10-palčen zaslon, ki je popolnoma prilagodljiv
  • 17 mm več prostora za potnike na zadnji klopi
  • zadnja klop je širša
  • 27 litrov skupne prostornine odlagalnih mest v kabini
  • USB priključki in zračniki tudi zadaj
  • ozvočenje Bose
  • ambientna osvetlitev v 18 različnih barvah

Prtljažnik:

  • 536 litrov prostornine
  • lahko ga še povečamo na račun pomične zadnje klopi

Multimedija:

  • opcijsko 9,3-palčen zaslon na dotik (največji v razredu)
  • Easy Link (4G povezava)
  • aplikacija Moj Renault (kmalu bo ponujala upravljanje nekaterih funkcij avtomobila na daljavo)

Pogonska paleta: 

  • različice z bencinskimi motorji:
    • TCe 100
    • TCe 130
    • TCe 130 EDC
    • TCe 150 EDC
  • različice z dizelskimi motorji:
    • dCi 95
    • dCi 115
    • dCi 115 EDC
  • *štirikolesnega pogona ne bo

Varnost in asistenčni sistemi:

  • 5 zvezdic na testu Euro NCAP
  • aktivno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev
  • “lane assist” serijsko
  • pomoč pri vožnji v zastojih
  • radarski tempomat
  • samodejne dolge luči
  • 360-stopinjska kamera
  • parkirni senzorji spredaj, zadaj in ob straneh
  • asistenca za prečni promet
  • samodejno parkiranje

Paketi opreme:

  • 5 nivojev:
    • Life
    • Zen
    • Intens
    • Edition One
    • Initiale Paris

Cena:

  • začetna cena: 13.790 eur (z vključenim rednim popustom 800 evrov, kompletom zimskih pnevmatik in paketom vzdrževanja My Revision za 5 let ali 100.000 kilometrov po polovični ceni)
  • najdražja različica: 28.090 eur (brez popusta)

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • slovenski uvoznik želi, da bi Captur ostal vodilni v svojem segmentu

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

  • TCe 100 Intens: 17.490 evrov (brez popusta)

Dodatne različice:

  • priključni hibrid: na voljo bo spomladi, pri Renaultu obljubljajo do 60 km dosega zgolj na elektriko

Ozadje modela:

Na začetku življenjske dobe Capturja pri Renaultu niti niso bili prepričani, če bo segment B SUV zares zaživel. Danes je to najhitreje rastoč segment. Če je Captur skupaj z Nissanovim Jukom še oral ledino, danes v tem segmentu najdemo več kot 20 različnih modelov.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj