V Slovenijo je pripeljal novi Captur. Gre za drugo generacijo najuspešnejšega modela svojega segmenta v Evropi. Z novo generacijo Capturja bo prvič na voljo tudi priključnohibridna različica, sicer pa je avto v osnovi zelo podoben novemu Cliu in ponuja docela iste tehnologije.
Renault Captur | ključne novosti:
Mere:
- 11 cm daljši od predhodnika (skupaj 4,23 m)
- 2 cm večja medosna razdalja (skupaj 2,63 m)
Zunanjost:
- bolj robustna oblika
- več kroma
- boljša aerodinamika
- prednji full-LED žarometi (opcijsko) in zadnji full-LED žarometi (serijsko)
- 90 različnih barvnih kombinacij zunanjosti (karoserija, streha, dodatki)
Notranjost:
- 18 različnih barvnih kombinacij
- armatura usmerjena proti vozniku
- izboljšana kakovost materialov (več mehkih)
- izboljšana zvočna izolacija
- nova “lebdeča” osrednja konzola
- samodejni menjalnik ima odslej “shift by wire” tehnologijo (ni več mehanske povezave)
- pred voznikom je 10-palčen zaslon, ki je popolnoma prilagodljiv
- 17 mm več prostora za potnike na zadnji klopi
- zadnja klop je širša
- 27 litrov skupne prostornine odlagalnih mest v kabini
- USB priključki in zračniki tudi zadaj
- ozvočenje Bose
- ambientna osvetlitev v 18 različnih barvah
Prtljažnik:
- 536 litrov prostornine
- lahko ga še povečamo na račun pomične zadnje klopi
Multimedija:
- opcijsko 9,3-palčen zaslon na dotik (največji v razredu)
- Easy Link (4G povezava)
- aplikacija Moj Renault (kmalu bo ponujala upravljanje nekaterih funkcij avtomobila na daljavo)
Pogonska paleta:
- različice z bencinskimi motorji:
- TCe 100
- TCe 130
- TCe 130 EDC
- TCe 150 EDC
- različice z dizelskimi motorji:
- dCi 95
- dCi 115
- dCi 115 EDC
- *štirikolesnega pogona ne bo
Varnost in asistenčni sistemi:
- 5 zvezdic na testu Euro NCAP
- aktivno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev
- “lane assist” serijsko
- pomoč pri vožnji v zastojih
- radarski tempomat
- samodejne dolge luči
- 360-stopinjska kamera
- parkirni senzorji spredaj, zadaj in ob straneh
- asistenca za prečni promet
- samodejno parkiranje
Paketi opreme:
- 5 nivojev:
- Life
- Zen
- Intens
- Edition One
- Initiale Paris
Cena:
- začetna cena: 13.790 eur (z vključenim rednim popustom 800 evrov, kompletom zimskih pnevmatik in paketom vzdrževanja My Revision za 5 let ali 100.000 kilometrov po polovični ceni)
- najdražja različica: 28.090 eur (brez popusta)
Prodajni cilj v Sloveniji:
- slovenski uvoznik želi, da bi Captur ostal vodilni v svojem segmentu
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
- TCe 100 Intens: 17.490 evrov (brez popusta)
Dodatne različice:
- priključni hibrid: na voljo bo spomladi, pri Renaultu obljubljajo do 60 km dosega zgolj na elektriko
Ozadje modela:
Na začetku življenjske dobe Capturja pri Renaultu niti niso bili prepričani, če bo segment B SUV zares zaživel. Danes je to najhitreje rastoč segment. Če je Captur skupaj z Nissanovim Jukom še oral ledino, danes v tem segmentu najdemo več kot 20 različnih modelov.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉