Ime Megane Conquest je posebnost trgov držav jugovzhodne Evrope. Drugod po svetu je novi model namreč poimenovan Arkana, a zaradi negativne zgodovinske konotacije (Željko Ražnatović – “Arkan” je obtožen vojnih zločinov v vojni ob razpadu Jugoslavije) so se pri uvozniku za Renault Adriatic odločili, da vodstvo francoske znamke poprosijo za spremembo.

Megane Conquest bo torej stavil na dinamično obliko s kupejevsko padajočo strešno linijo in višji odmik od tal (skupaj 20 cm). Njegova aerodinamika naj bi bila za 25 odstotkov boljša kot pri kombilimuzinskem Meganu.

Renault se za ta model ni odločil, da ponudi osnovne nivoje opreme, pač pa je novinec v vseh različicah razmeroma bogato založen, dinamični pa so tudi izbrani pogonski agregati: Na voljo bosta 1,3-litrska turbobencinska motorja z oznakama TCe 140 in TCe 160 (ta bo rezerviran za različico RS-line), ponudbo pa zaokroža klasični hibrid, ki si tehniko deli s hibridnim Cliom. Na voljo bodo le samodejni menjalniki – EDC7 v primeru bencinske in hibridni menjalnik v primeru hibridne različice.

Renault ne stavi le na “čustvene” nakupe tega avtomobila, pač pa tudi na potencialno družinsko rabo. V ospredju je razmeroma zajeten prtljažnik, ki ima 513 litrov prostornine pri bencinskih in 480 litrov prostornine pri hibridni različici.

Sicer pa je notranjost povsem sorodna meganovi. Takoj izstopata dva velika digitalna zaslona, opcijsko pa se lahko kupci odločijo tudi za ozvočenje proizvajalca Bose. Na voljo je za 26 litrov odlagalnih mest ter štiri USB vtičnice.

Novinec je na preizkusu varnosti Euro NCAP prejel vseh pet varnostnih zvezdic – tudi po zaslugi večine Renaultovih najmodernejših asistenčnih sistemov.

Cena vstopnega modela TCe 140 EDC7 je 23.190 evrov, primerljiva izvedba s hibridnim pogonom pa je dražja za približno 1.500 evrov. Megana Conquest proizvajajo v Južni Koreji, slovenski uvoznik pa pričakuje čas dobave okoli štirih mesecev.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here