Pri Seatu pravijo, da je Leon tisti najbolj drzen, eleganten, športen izmed sestrskih modelov v ponudbi koncerna. Njegova naloga je torej prepričati kupce, ki kupujejo nekoliko bolj čustveno.

Avto | novosti:

Mere:

  • kombilimuzina in karavan sta daljša od predhodnikov
  • obe različici imata tudi daljšo medosno razdaljo

Zunanjost:

  • oblikovalski jezik, ki smo ga prvič spoznali s Tarracom
  • žarometi serijsko v LED tehnologiji
  • značilna “LED linija” prek celotnega zadka
  • količnik zračnega upora izboljšan za 8%

Notranjost:

  • minimalističen in močno digitaliziran koncept
  • dva velika zaslona
  • skoraj brez fizičnih tipk (vse na zaslonih oziroma “virtualnih drsnikih”)
  • prilagodljiva ambientalna osvetlitev (ne le estetska, ampak tudi opozorilna funkcija)
  • DSG prestavljanje prek stikala (brez mehanske povezave)
  • vsa osvetlitev v LED tehnologiji
  • opcijsko 3-področna klimatska naprava
  • novost tudi ogrevan volan in “pametni” ogrevani sedeži

Prtljažnik:

  • kombilimuzina: 380 l (enako kot golf)
  • karavan: 617 l (30 l več kot prej)

Digitalizacija in povezanost:

  • 10-palčni osrednji zaslon brez fizičnih gumbov (opcijsko), serijsko 8-palčni
  • 10,25-palčni digitalni zaslon merilnikov (serijsko pri nivojih Xcellence in FR)
  • prepoznavanje govora (za zdaj v angleščini)
  • on-line navigacijski sistem
  • nadziranje stanja vozila prek aplikacije

Pogonska paleta:

  • Bencinski motorji:
    • 1.0 TSI 66 kW/90 KM, 5-st. ročni menjalnik
    • 1.0 TSI 81 kW/110 KM, 6-st. ročni menjalnik
    • 1.5 TSI 96 kW/130 KM, 6-st. ročni menjalnik
    • 1.5 TSI 110 kW/150 KM, 6-st. ročni menjalnik
    • 2.0 TSI 140 kW/190 KM, 7-st. DSG
  • Dizelski motorji:
    • 2.0 TDI evo 85 kW/115 KM, 6-st. ročni menjalnik
    • 2.0 TDI evo 110 kW/150 KM, 6-st. ročni menjalnik ali 7-st. DSG
  • Mehki hibridni pogon:
    • 1.0 eTSI 81 kW/110 KM, 7-st. DSG
    • 1.5 eTSI 110 kW/150 KM, 7-st. DSG
  • Priključni hibridni pogon:
    • 1.4 TSI in elektromotor
    • menjalnik: 6-st. DSG
    • največja moč: 150 kW/205 KM
    • kapaciteta baterije: 13 kWh
    • prihaja jeseni
  • Pogon na plin:
    • 1.5 TGI 96 kW/130 KM, 7-st. DSG

Varnost in asistenčni sistemi:

  • Travel assist:
    • “lane assist”
    • radarski tempomat
    • prediktivni tempomat (prepoznava jakost zavoja, bližino križišč, hitrostne omejitve …)
  • Side assist:
    • deluje od 15 km/h naprej
    • prepoznava do 70 m za vozilom
    • zajema tudi nadzor prečnega prometa pri vzvratni vožnji in opozorilo ob nevarnosti pri izstopu iz vozila

Paketi opreme:

  • Refference
  • Style
  • Xcellence
  • FR

Vožnja:

  • 10 % bolj toga karoserija
  • nova nastavitev podvozja
  • opcijsko DCC (dinamično uravnavanje podvozja)
  • 4 prednastavljeni vozni načini (eco, normal, comfort, sport)
  • možnost individualnega prilagajanja delovanja krmiljenja, podvozja, menjalnika DSG

Cena:

  • kombilimuzina, začetna cena na financiranje: 15.499 evrov
  • karavan, začetna cena na financiranje: 16.599 evrov

Prodajni cilj v Sloveniji:

Leon je izjemno pomemben za Seat v Sloveniji (najbolj poleg Atece in Arone), zato pri uvozniku računajo, da bo povečal tržni delež znamke.

  • kombilimuzina: 220 izdobav do konca 2020, 350 v polnem letu 2021
  • karavan: 250 izdobav do konca 2020, 355 v polnem letu 2021
  • Cupra: 8 izdobav do konca 2020, 25 v polnem letu 2021

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

  • 50 % limuzina, 50 % karavan
  • čez čas največ opreme Style, na začetku pa FR

Dodatne različice:

  • na voljo bo tudi športni model Cupra Leon v več različicah

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here