Pri Seatu pravijo, da je Leon tisti najbolj drzen, eleganten, športen izmed sestrskih modelov v ponudbi koncerna. Njegova naloga je torej prepričati kupce, ki kupujejo nekoliko bolj čustveno.
Avto | novosti:
Mere:
- kombilimuzina in karavan sta daljša od predhodnikov
- obe različici imata tudi daljšo medosno razdaljo
Zunanjost:
- oblikovalski jezik, ki smo ga prvič spoznali s Tarracom
- žarometi serijsko v LED tehnologiji
- značilna “LED linija” prek celotnega zadka
- količnik zračnega upora izboljšan za 8%
Notranjost:
- minimalističen in močno digitaliziran koncept
- dva velika zaslona
- skoraj brez fizičnih tipk (vse na zaslonih oziroma “virtualnih drsnikih”)
- prilagodljiva ambientalna osvetlitev (ne le estetska, ampak tudi opozorilna funkcija)
- DSG prestavljanje prek stikala (brez mehanske povezave)
- vsa osvetlitev v LED tehnologiji
- opcijsko 3-področna klimatska naprava
- novost tudi ogrevan volan in “pametni” ogrevani sedeži
Prtljažnik:
- kombilimuzina: 380 l (enako kot golf)
- karavan: 617 l (30 l več kot prej)
Digitalizacija in povezanost:
- 10-palčni osrednji zaslon brez fizičnih gumbov (opcijsko), serijsko 8-palčni
- 10,25-palčni digitalni zaslon merilnikov (serijsko pri nivojih Xcellence in FR)
- prepoznavanje govora (za zdaj v angleščini)
- on-line navigacijski sistem
- nadziranje stanja vozila prek aplikacije
Pogonska paleta:
- Bencinski motorji:
- 1.0 TSI 66 kW/90 KM, 5-st. ročni menjalnik
- 1.0 TSI 81 kW/110 KM, 6-st. ročni menjalnik
- 1.5 TSI 96 kW/130 KM, 6-st. ročni menjalnik
- 1.5 TSI 110 kW/150 KM, 6-st. ročni menjalnik
- 2.0 TSI 140 kW/190 KM, 7-st. DSG
- Dizelski motorji:
- 2.0 TDI evo 85 kW/115 KM, 6-st. ročni menjalnik
- 2.0 TDI evo 110 kW/150 KM, 6-st. ročni menjalnik ali 7-st. DSG
- Mehki hibridni pogon:
- 1.0 eTSI 81 kW/110 KM, 7-st. DSG
- 1.5 eTSI 110 kW/150 KM, 7-st. DSG
- Priključni hibridni pogon:
- 1.4 TSI in elektromotor
- menjalnik: 6-st. DSG
- največja moč: 150 kW/205 KM
- kapaciteta baterije: 13 kWh
- prihaja jeseni
- Pogon na plin:
- 1.5 TGI 96 kW/130 KM, 7-st. DSG
Varnost in asistenčni sistemi:
- Travel assist:
- “lane assist”
- radarski tempomat
- prediktivni tempomat (prepoznava jakost zavoja, bližino križišč, hitrostne omejitve …)
- Side assist:
- deluje od 15 km/h naprej
- prepoznava do 70 m za vozilom
- zajema tudi nadzor prečnega prometa pri vzvratni vožnji in opozorilo ob nevarnosti pri izstopu iz vozila
Paketi opreme:
- Refference
- Style
- Xcellence
- FR
Vožnja:
- 10 % bolj toga karoserija
- nova nastavitev podvozja
- opcijsko DCC (dinamično uravnavanje podvozja)
- 4 prednastavljeni vozni načini (eco, normal, comfort, sport)
- možnost individualnega prilagajanja delovanja krmiljenja, podvozja, menjalnika DSG
Cena:
- kombilimuzina, začetna cena na financiranje: 15.499 evrov
- karavan, začetna cena na financiranje: 16.599 evrov
Prodajni cilj v Sloveniji:
Leon je izjemno pomemben za Seat v Sloveniji (najbolj poleg Atece in Arone), zato pri uvozniku računajo, da bo povečal tržni delež znamke.
- kombilimuzina: 220 izdobav do konca 2020, 350 v polnem letu 2021
- karavan: 250 izdobav do konca 2020, 355 v polnem letu 2021
- Cupra: 8 izdobav do konca 2020, 25 v polnem letu 2021
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
- 50 % limuzina, 50 % karavan
- čez čas največ opreme Style, na začetku pa FR
Dodatne različice:
- na voljo bo tudi športni model Cupra Leon v več različicah
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉