Škoda je svojo SUV družino obogatila še z najmanjšim predstavnikom. Kamiq je kot član zelo hitro rastočega segmenta soroden Seatovi Aroni ali Volkswagnovemu T-Crossu, a lahko že na prvi vtis od omenjenih koncernskih sorodnikov ponudi celo nekoliko več, predvsem na področju prostornosti.

Škoda Kamiq:

Mere:

  • 10 cm krajši od Scale in Karoqa (skupno 4241 mm)
  • 2 cm krajši od Fabie Combi
  • daljša medosna razdalja kot Karoq (skupno 2651 mm)
  • odmik od tal 4 cm višji od Scale in 2 cm od Karoqa

Zunanjost:

  • deljene sprednje luči
  • spredaj in zadaj osnovne LED luči ali full-LED luči z dinamičnimi smerniki
  • platišča od 16 do 18 palcev (nekatera aerodinamično oblikovana)
  • “terenski” dodatki na odbijačih
  • zaščita na robovih vrat proti udarcem
  • robusten pokrov motorja
  • 15 različnih barv zunanjosti
  • električno poklopna vlečna kljuka

Notranjost:

  • podobna Scali
  • višji in bolj pokončen položaj sedenja
  • dolga medosna razdalja kot predpogoj za prostorno kabino
  • višje lociran sredinski zaslon
  • ambientna osvetlitev
  • okrasne letve, obrobe in obloge v različnih barvah
  • poklopimo lahko sovoznikovo naslonjalo
  • 4x USB-C
  • ogrevano vetrobransko steklo
  • pri nivoju Active serijsko rocčna klima, naprej pa samodejna
  • manj gumbov na klimi, več funkcij na zaslonu
  • “Simply clever” rešitve

Prtljažnik:

  • 400 l prostornine (za zdaj še največji v segmentu)
  • Captur naj bi ga premagal zaradi pomične zadnje klopi
  • 1395 l prostornine ko podremo klop
  • na voljo električno odpiranje

Multimedija:

  • osrednji zaslon dimenzij 6,5, 8 ali 9,2 palca
  • digitalni merilniki opcijsko
  • 5 različnih pogledov
  • novi digitalni asistent (Laura) – aktiviramo z ukazom “okay laura” (samo pri največjem zaslonu)
  • stalna povezanost s spletom (vgrajena SIM kartica v vozilo)
  • E-klic (doživljenska storitev)

Pogonska paleta: 

  • bencinski motorji:
  • 1.0 TSI 70 kW
  • 1.0 TSI 85 kW
  • 1.5 TSI 110 kW
  • dizelski motor:
  • 1.6 TDI 85 kW
  • na voljo so 5-stopenjski ročni (le pri najšibkejšem bencinskem motorju), 6-stopenjski ročni ter 7-stopenjski samodejni (DSG) menjalnik
  • v letu 2020 prihaja tudi različica CNG

Varnost in asistenčni sistemi:

  • side assist (bivši blind spot) – do 70 m za vozilom nadzira promet prek zadnjega radarja
  • lane assist
  • front assist
  • aktivni tempomat (do 210 km/h)
  • park assist
  • auto light assist
  • manevrirna asistenca
  • 9 zračnih blazin

Paketi opreme:

  • Active – začetna cena 15.382 eur
  • Ambition – začetna cena 17.295 eur
  • Style – začetna cena 19.825 eur

Vožnja:

  • štirikolesni pogon ni na voljo, saj ga MQB A0 platforma ne omogoča
  • možnost nastavljivega podvozja (to je v osnovi 10 mm nižje) – na voljo imamo 2 funkciji, normal in sport, ki uravnavata nastavljive blažilnike

Cena: Cena vstopnega modela (Active, 1.0 TSI 70 kW) znaša 15.382 evrov. Cenik lahko prenesete na TEJ POVEZAVI.

Prodajni cilj v Sloveniji:

V manj kot treh tednih od prihoda prvih Kamiqov v Slovenijo, so domači kupci že posegli po 150 vozilih. V naslednjem letu želi slovenski uvoznik prodati 700 vozil (potencial trga ocenjuje na 1200 vozil), kolikor naj bi znašala kvota za slovenski trg. Kljub temu upa, da bo lahko zagotovil kakšno vozilo več.

Dodatne različice:

  • proti koncu leta prihaja različica “Monte Carlo” – črni dodatki, športen videz

Fokus 1:

Škodini prodajalci so Kamiqa zaradi izjemne priljubljenosti segmenta, v katerem nastopa, zelo nestrpno pričakovali. Direktor znamke Škoda v Sloveniji, Petr Podlipny, je dejal, da je bila Škoda pred Kamiqom glede na prodajo v določenih segmentih prisotna na 70 odstotkih trga, sedaj pa se je to povečalo na 90 odstotkov.

Fokus 2:

Pri slovenskem uvozniku Škode predvidevajo, da gre tudi pri Kamiqu pričakovati, da bo povpraševanje preseglo proizvodne zmogljivosti tovarne. Tako si lahko kupci zagotovo obetajo nekoliko daljše čakalne vrste za nakup novinca.

Fokus 3:

Kamiq velja za najbolj “raztegnjenega” SUV-malčka v VW-koncernu. A bolj kot prostornost nas je že ob prvem preizkusu vozila presenetila zelo visoka mera vozniških užitkov, ki smo jih doživeli za volanom. Dinamično smo se “zapodili” skozi nekaj zavojev na Roglo in ugotovili, da bo Kamiq uspel prepričati tudi vozniško bolj zahtevne uporabnike.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj