Predsednik globalnega avtomobilskega giganta Toyote je leta 2014 od svojih zaposlenih zahteval, da prenehajo z načrtovanjem in izdelovanjem dolgočasnih avtomobilov. Kot plod te zahteve se je rodila tudi nova Corolla, ki smo jo nedavno pozdravili tudi na slovenskih cestah.
Toyota Corolla, ključni podatki:
Karoserijske različice: kombilimuzina, limuzina in karavan (touring sports – prodajal se bo le v Evropi)
Velikost vozila: 4 cm širši in 2 cm nižji od predhodnika (Aurisa), širša sta tudi koloteka
Notranjost: Največji korak naprej v primerjavi s predhodnikom predstavlja dizajn – želeli so doseči t. i. urejeni minimalizem.
Prostornina prtljažnika: Kombilimuzina 1.8 hibrid: 361 l (20 litrov več kot Ford Focus, 100 litrov manj od prihajajoče Škode Scale); pri 2.0 hibridu zaradi večje baterije izgubimo še 50 l prtljažnika
Pogonska paleta:
Na voljo so zgolj bencinski motorji:
– 1.8 hibrid, 122 KM, CVT
– 2.0 hibrid, 180 KM, CVT
– 1.2 turbobencinski
– 1.6 atmosferski bencinski (zgolj pri sedanu)
Cena:
– Kombilimuzina 1.8 hibrid: 18.990 evrov (vključenih 2.610 evrov popusta)
– Kombilimzuina 2.0 hibrid: 23.200 evrov (vključenih 2.500 evrov popusta)
– Kombilimuzina 1.2 turbo: 16.990 evrov (vključenih 2.500 evrov popusta)
– Sedan 1.6: 14.900 evrov
– Karavanska različica je za 900 evrov dražja od kombilimuzine
Prenesi celoten cenik
Prodajni cilj: 700-800 prodanih vozil v 2019
Najbolj verjetna izbira slovenskega kupca: 1.8 hibrid (začetna cena: 18.990 evrov)
Fokus 1: Gre že za 12. generacijo Corolle, ki piše življenjsko zgodbo že od leta 1966. Gre za najbolj prodajan avtomobil na svetu vseh časov – vsakih 30 sekund se proda ena. Za glavni zaščitni znak Corolle je skozi zgodovino veljala predvsem varna in zanesljiva vožnja. Zdaj želijo pri Toyoti dodati še ščepec emocij.
Fokus 2: Pri Toyoti še naprej precej stavijo na hibridni pogon. Ta tokrat omogoča EV vožnjo do 115 km/h, a ne pri polnem pospeševanju, pač pa pri t.i. “cruisingu”. Zaradi emisij pod 100g je Corolla v shemi za eko kredit, ki ga država za zdaj financira z le 0,9-odstotno obrestno mero.
Fokus 3: Velik del razvoja nove Corolle je potekal v Evropi, sploh kar se tiče voznih lastnosti. Med prvim preizkusom vozila (opravili smo dobrih 100 kilometrov na regionalki, avtocesti in v mestu) smo ugotovili, da so vozne lastnosti ze ža prvi vtis med najboljšimi v tem segmentu. Zasnovane so zelo športno in so zdaj primerljive z npr. Mazdo 3, ali pa Fordom Focusom.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko opravimo test. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 🙂