Land Rover se ravno prav igra z zmagovalno formulo. Evoque ostaja stilsko dovršena izbira.
Novi Evoque je velik korak naprej od predhodnega modela. Dodali so mu svežino blagega oblikovanja, ga napolnili z najsodobnejšimi tehnologijami, celo vrsto učinkovitih blagohibridnih pogonov in nekaj razkošnimi dodatki.
Originalni Evoque iz leta 2011 je spremenil znamko Land Rover. Pred njim so bili njihovi avtomobili ravno dovolj privlačni, a v bolj funkcionalni, oglati obliki. Potem je prišel Evoque, ki je s svojim videzom presenetil in spremenil oblikovanje vseh prihodnjih modelov. Zaradi tega ni nič nenavadnega, da je Land Rover ostal zvest njegovi originalni zasnovi. V oblikovanju se vidi vpliv večjega brata Velarja, še posebej pri tankih sprednjih ter zadnjih lučeh ter ugreznjenih ročajih vrat.
Dokaj nenavadno za novo generacijo modela je tudi dejstvo, da je dimenzijsko ostal skoraj identičen predhodniku. Za dobra dva centimetra se je podaljšala medosna razdalja, kar mu doda prostor za noge v drugi vrsti sedežev, z novim vpetjem sprednjih sedežev pa imajo potniki v drugi vrsti več prostora tudi za stopala. Obenem se je za 10 % povečal tudi prtljažni prostor, v katerem je sedaj za 591 litrov uporabnega volumna. Podaljšana medosna razdalja pomeni tudi, da je postavljen na povsem novo platformo, kar potrjuje dejstvo, da je novega kar 99,9 % Evoquea. Od prejšnjega je podedoval le tečaje vrat.
Kabina je prava pojedina visokotehnoloških funkcij. Poleg zaslona pred voznikom ter osrednjega 10,2-palčnega infotainment zaslona imate nižje na armaturni plošči še zaslon, s katerim upravljate klimatsko napravo. Vgrajeno ima celo umetno inteligenco, ki se uči vaših navad in vam avto pametno ogreva ali hladi. Pametno vzvratno ogledalo se s pritiskom na gumb spremeni v zaslon kamere nameščene v strešno anteno, kar vam omogoči veliko širše vidno polje, kot ga imate s pogledom skozi zadnje okno. Novost je tudi sistem ClearSight Ground View, ki vam na zaslonu prikaže virtualno sliko neposrednega dogajanja pred in pod spodnjim delom sprednjega dela vozila. V koraku s časom je tudi pri uporabi vašega pametnega telefona. Z njim lahko preverite lokacijo vozila, se pozanimate o količini goriva, zaklenete ali odklenete vozilo ter vključite gretje ali hlajenje kabine.
Četudi je Evoque najmanjši izmed linije modelov Range Rover in so njegov glavni teren mestne ceste, ima vse zmogljivosti, ki jih kupci pričakujejo od Land Roverja. Vzmetenje Integal Link obravnava stranske in vzdolžne sile ločeno, s čimer izboljša nadzor vozila ter udobje. Aktivni blažilniki se vsakih 100 milisekund prilagodijo glede na odzive s terena. Elektronski sistem Active Driveline neprestano uravnava prenos navora med prednjo in zadnjo osjo. Za vožnjo po neravnih terenih vam pomaga 21,2 cm odmika od tal ter pristopna kota 25° spredaj in 30.6° zadaj. Prejšnji model je bil zmožen peljati po 50 centimetrov globoki vodi, pri novem pa so globino povečali na 60 centimetrov.
Nova arhitektura je bila razvita za podporo 48-voltnemu hibridu. Energijo zaviranja shranjuje v bateriji na dnu vozila, porablja pa jo pri pospeševanju ter povsem električni vožnji do 17 km/h. Vsi motorji so 4-valjni in imajo turbino. Z izjemo najšibkejšega dizelskega modela D150, imajo vsi ostali vgrajeno hibridno tehnologijo in 9-stopenjski samodejni menjalnik ter štirikolesni pogon.
Cena osnovnega dizelskega modela: 41.342 €
Cena osnovnega bencinskega modela: 50.604 €
Motor | Moč (KM) | Poraba goriva (l/100km) | Pogon | Menjalnik |
D150 | 150 | 6.3 – 6.7 | Sprednji | 6-stopenjski, ročni |
D150 | 150 | 6.7 – 7.1 | Štirikolesni | 9-stopenjski, samodejni |
D180 | 180 | 6.8 – 7.3 | Štirikolesni | 9-stopenjski, samodejni |
D240 | 240 | 7.0 – 7.5 | Štirikolesni | 9-stopenjski, samodejni |
P200 | 200 | 9.2 – 9.9 | Štirikolesni | 9-stopenjski, samodejni |
P240 | 240 | 9.3 – 9.9 | Štirikolesni | 9-stopenjski, samodejni |
P300 | 300 | 9.3 – 9.8 | Štirikolesni | 9-stopenjski, samodejni |