Na slovenske ceste je (tudi uradno) pripeljala peta generacija Caddyja. Tehnično gledano je model povsem nov – nova je platforma (MQB) in nova je vsa tehnologija.

Spremembe dimenzij so minimalne.

V dolžino je zrasel za 9 centimetrov, v širino pa za 6 centimetrov. Tovorni prostor je približno enak kot pri predhodniku.

Caddy Maxi je nekoliko krajši od predhodnika in ima zato nekoliko manjši tovorni prostor (manjši je za pol kubičnega metra – zdaj skupno 3,7 kubičnega metra).

Novost predstavljajo širša stranska vrata, ki omogočajo vzdolžno nakladanje euro palete. Pri tovorni različici so lahko stranska vrata v celoti zapločevinjena.

Notranjost je zelo podobna Golfovi.

V notranjosti so izboljšani predvsem sedeži, volanski obroč pa je lahko tudi brez usnja. Pri potniški različici je nova tretja vrsta sedežev (dva ločena sedeža).

“Infotainment” sisteme lahko upravljamo prek zaslonov na dotik do dimenzije 10 palcev. Opcijsko so na voljo virtualni merilniki pred voznikom. Samodejni menjalnik DSG upravljamo brez fizične povezave – torej s pomočjo tehnologije “shift by wire”.

Od julija bo predvidoma na voljo tudi 1,5-litrski motor s pogonom na stisnjen zemeljski plin (le v Maxi/podaljšani izvedbi). Kasneje prihaja tudi priključni hibrid.

Na voljo sta dva osnovna motorja: 1,5-litrski turbobencinski TSI (84 kW) in 2,0-litrski turbodizelski TDI (55, 75 ali 90 kW). Najmočnejši dizelski motor je na voljo s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom DSG in pogonom 4Motion, a se slednja med seboj izključujeta (ne moremo naročiti obojega).

Močnih izboljšav je bilo deležno podvozje.

Popolno novost predstavlja zadnja prema. Listnatih vzemti ni več, tokrat imamo vijačne vzmeti in večvodilno togo premo. Ta je na voljo v dveh različicah – “lahka” za pogon na prednji par koles in “težka” različica, ki je na voljo za štirikolesni pogon in TGI motor. Prema je zasukana nazaj, da je dovolj prostora za pogon ali plinski rezervoar.

Na voljo sta dve različici podvozja: Komfortno in podvozje za slabe ceste, ki je nekoliko dvignjeno in prilagojeno večjim obremenitvam (Cargo in N1).

Glavni asistenčni sistemi so združeni v sklop “travel assist” (“lane assist”, ACC in “side assist” – na voljo le za vozila s samodejnim menjalnikom).

Pomembno je, da je volan kapacitiven in tako zaznava dotik voznikovih rok. Na voljo so tudi asistenca za odparkiranje, za manevriranje s prikolico, asistenca za zaustavitev v sili, “front assist” pa je nadgrajen s podporo pri izogibanju (olajša zavijanje) ter aktivno asistenco pri zavijanju levo (zavre vozilo in ohrani znotraj pasu). Optimiziran je tudi sistem samodejnega parkiranja.

V ponudbi je tudi počitniška izvedba – Caddy California (včasih znan kot Caddy Beach). Tudi ta prinaša številne novosti, ki se jih bodo razveselili ljubitelji kampiranja. V Sloveniji bo na voljo od jeseni dalje.

Lokacije proizvodnje je poljski Poznan. Slovenski uvoznik želi v letu 2021 prodati 700 vozil (od tega bo dobra tretjina fizičnih kupcev). Cena za tovorno različico Cargo se prične pri 19.516 evrov, potniška Caddy pa se prične pri 22.462 evrih. Podaljšana različica Maxi je približno tri tisočake dražja.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj