Kia Stonic bo odslej ponujal bencinski blagi hibrid (MHEV) EcoDynamics+ v kombinaciji z novim ‘Smartstream’ 1,0-litrskim T-GDi motorjem. 48-voltna baterija nadomešča bencinsko moč z električno in podaljša ‘nedelovanje’ z novim starterskim generatorjem za blage hibride (Mild-Hybrid Starter-Generator – MHSG).
EcoDynamics+ različice so na voljo tudi s Kiinim inteligentnim ročnim menjalnikom (iMT).
Sistem ‘clutch-by-wire’ je razvit z namenom zagotavljanja boljšega izkoristka goriva in zmanjšanja emisij CO2, hkrati pa ohranja vožnjo značilno za običajne ročne menjalnike.
Notranjost in zunanjost Stonica ostajata skorajda nespremenjena, a bodo lastniki dobili
veliko več možnosti prilagajanja vozila kot prej, saj bodo na voljo nove barve karoserije in strehe, dodani so novi barvni paketi in nov dizajn platišč.
V notranjosti bodo voznik in sopotniki najprej opazili večji, 8,0-palčni zaslon na dotik (prej 7-palčni) z infotainment in navigacijskim sistemom, ki prinaša nove funkcije 2. faze Kiine
telematike UVO Connect.
Varnost in vozniška asistenca sta nadgrajena z novimi asistenčnimi sistemi (ADAS), ki vključuje sistem za preprečevanje naleta (FCA) s prepoznavo pešcev, vozil in kolesarjev, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu (LKA), sistem za opozarjanje na nezbranost voznika (DAW), sistem za opozarjanje na možnost trka v mrtvem kotu (BCW), asistenčni sistem za pomoč pri preprečevanju trka z vozili v mrtvem kotu (BCA), inteligentni sistem za opozarjanje na omejitve hitrosti (ISLW), radarski tempomat (SCC) ter sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu s prilagajanjem oddaljenosti od vozila spredaj in s samodejnim pospeševanjem med prehitevanjem po aktiviranju smerokaza (LFA).
Nadgrajeni Stonic bo pri nas in drugod po Evropi na voljo jeseni.