Kia Stonic bo odslej ponujal bencinski blagi hibrid (MHEV) EcoDynamics+ v kombinaciji z novim ‘Smartstream’ 1,0-litrskim T-GDi motorjem. 48-voltna baterija nadomešča bencinsko moč z električno in podaljša ‘nedelovanje’ z novim starterskim generatorjem za blage hibride (Mild-Hybrid Starter-Generator – MHSG).

EcoDynamics+ različice so na voljo tudi s Kiinim inteligentnim ročnim menjalnikom (iMT).
Sistem ‘clutch-by-wire’ je razvit z namenom zagotavljanja boljšega izkoristka goriva in zmanjšanja emisij CO2, hkrati pa ohranja vožnjo značilno za običajne ročne menjalnike.

Notranjost in zunanjost Stonica ostajata skorajda nespremenjena, a bodo lastniki dobili
veliko več možnosti prilagajanja vozila kot prej, saj bodo na voljo nove barve karoserije in strehe, dodani so novi barvni paketi in nov dizajn platišč.

V notranjosti bodo voznik in sopotniki najprej opazili večji, 8,0-palčni zaslon na dotik (prej 7-palčni) z infotainment in navigacijskim sistemom, ki prinaša nove funkcije 2. faze Kiine
telematike UVO Connect.

Varnost in vozniška asistenca sta nadgrajena z novimi asistenčnimi sistemi (ADAS), ki vključuje sistem za preprečevanje naleta (FCA) s prepoznavo pešcev, vozil in kolesarjev, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu (LKA), sistem za opozarjanje na nezbranost voznika (DAW), sistem za opozarjanje na možnost trka v mrtvem kotu (BCW), asistenčni sistem za pomoč pri preprečevanju trka z vozili v mrtvem kotu (BCA), inteligentni sistem za opozarjanje na omejitve hitrosti (ISLW), radarski tempomat (SCC) ter sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu s prilagajanjem oddaljenosti od vozila spredaj in s samodejnim pospeševanjem med prehitevanjem po aktiviranju smerokaza (LFA).

Nadgrajeni Stonic bo pri nas in drugod po Evropi na voljo jeseni.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj