Volkswagen je predstavil deveto generacijo svojega priljubljenega Passata. Limuzina se z njo poslavlja – na voljo bo le še karavan – torej “Variant”.

Izboljšan Passat priključni hibrid

Veliko je podrejeno učinkovitosti: Novi Passat ima zelo nizek količnik zračnega upora, ki znaša le 0,25 (predhodnikov je znašal 0,31). Tu je tudi izboljšan priključno hibridni pogon, ki poleg elektromotorja koristi moč 1,5-litrskega turbobencinskega motorja. Kapaciteta baterije rahlo presega 19 kWh, kar bi lahko omogočalo izključno električno vožnjo nekje v območju stotih kilometrov. Priključni hibrid nudi tudi možnost hitrega (DC) polnjenja z močjo do 50 kW.

Od ostalih pogonov bodo ponovno na voljo 1,5 in 2,0-litrski turbobencinski ter 2,0-litrski trubodizelski motorji. V ponudbi ostaja štirikolesni pogon, poslavlja pa se ročni menjalnik.

Prostornina prtljažnika je večja

Novi Passat je od predhodnika za 14 centimetrov daljši (od tega 5 centimetrov prispeva daljše medosje). Na ta račun naj bi prostorsko pridobili predvsem potniki na zadnji klopi, večje pa so tudi številke, ko je govora o volumnu prtljažnika. Slednji sedaj znaša 690 litrov, kar je za 40 več od predhodnika, pri podrti zadnji klopi pa dobimo 1.920 litrov (140 litrov več od predhodnika).

V notranjosti bosta na voljo dva različna osrednja zaslona (manjši 13-palčen in večji 15-palčen), vselej pa bodo pred voznikom digitalni merilniki. Volkswagen je sprejel tudi pametno odločitev, da na volanski obroč namesto površin na dotik ponovno vrne fizične gumbe. K volanskemu obroču se je v slogu Volkswagnovih elektirčnih vozil pomaknila tudi ročica menjalnika.

Cene za zdaj še niso znane, a predvidevamo, da se bo Passat (tudi po zaslugi številnih naprednih tehničnih priboljškov) pomaknil še nekoliko bližje premijskemu segmentu.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj