Ford Pro je razkril nov model E-Tourneo Custom, ki je na čelu naslednje generacije večnamenskih vozil Tourneo. Novo platformo namreč združuje z baterijsko-električnim pogonskim sklopom, ki lahko po tovarniških podatkih zagotovi ciljni doseg do 370 km.

E-Tourneo Custom je eden od štirih novih električnih modelov družbe Ford Pro, ki bodo v Evropi predstavljeni do leta 2024, in je namenjen tako zasebnim kot poslovnim strankam, saj ponuja namestitev za do osem potnikov.

Novi model prinaša nabor raznolikih funkcij, vključno s prilagodljivimi zadnjimi sedeži na vodilih, stranskimi vrati s prostoročnim upravljanjem električnega pomika, digitalnimi karticami namesto ključa in panoramsko stekleno streho. Novinec ponuja tudi poseben volan, ki ga je možno uporabljati kot držalo za prenosne računalnike, lahko pa ga plosko zložimo v priročno mizico. Tehnologija Pro Power Onboard prek vtičnic v sprednjem delu kabine zagotavlja moč napajanja do 2,3 kW za zunanje porabnike.
E-Tourneo Custom, ki uporablja enako tehnologijo baterijskih celic visoke gostote kot pickup Ford F-150 Lightning, ima baterijo z uporabno kapaciteto 74 kWh in električni motor z močjo 160 kW.

Vgrajeni trifazni polnilnik z izmeničnim tokom z močjo 11 kW lahko baterijo napolni v manj kot osmih urah, s hitrim polnilnikom z enosmernim tokom z močjo 125 kW pa se baterija od 15 do 80 odstotkov napolni v približno 41 minutah.
V sklopu ponudbe bo na voljo tudi različica s priključno hibridnim pogonom. Gre za vzporedni hibridni sistem, ki je sestavljen iz 2,5-litrskega bencinskega motorja z Atkinsonovim ciklom, električnega motorja in baterijskega sklopa z uporabno kapaciteto 11,8 kWh, ki po tovarniških podatkih omogoča električni doseg okoli 50 km.

V Fordovi ponudbi bo tudi Tourneo z najnovejšo generacijo dizelskih motorjev EcoBlue z močjo 136 KM, 150 KM ali 170 KM – v kombinaciji z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Novi Tourneo Custom uvaja tudi možnost štirikolesnega pogona. Sistem prek elektronsko krmiljene sklopke navor samodejno porazdeli med osi, prilagoditev pa zahteva manj kot 20 milisekund. Štirikolesni pogon je na voljo za vozila z dizelskim motorjem EcoBlue s 136 KM in 170 KM ter samodejnim menjalnikom. Ob izbiri ročnega menjalnika, lahko kupci pri dizelskih motorjih EcoBlue s 136 KM in 150 KM izberejo mehanski diferencial z omejenim zdrsom.

Modeli Tourneo Custom z dizelskimi motorji EcoBlue bodo kupcem na voljo od sredine leta 2023, dodatne različice pa bodo na voljo pozneje v tem letu.









