Kia je prenovila svoj najmanjši model, Picanto, ki v novi izdaji na evropske ceste zapelje letos jeseni. Ponujal bo nove varnostne in telematske tehnologije, nove motorje ter bo osvežen zunaj in znotraj.
Oblikovalske osvežitve sta bila deležna zlasti športna GT-Line in športno-terenska X-
Line različica.
Pri različici GT-Line ima vsaka stran nosu rdeče dele GT-Line, medtem ko so pri različici X-Line črni, podobni zračnim režam. Obe različici sta dobili drugačne žaromete in štiridelne kockaste LED dnevne luči. Zadaj je Picanto dobil nove LED luči in tanjšo meglenko.
Različica X-Line je dobila SUV-ovske zaščitne pokrove podvozja, s kovinsko imitacijo in logom X-Line ter črnimi obrobami, ki se raztezajo od prednje maske do obrob blatnikov na boku.
V notranjosti Picanto prinaša vizualne in tehnološke izboljšave, katerih središče predstavljata 8,0-palčnizaslon na dotik in 4,2-palčni digitalni zaslon med meriniki.
Picanto bo v Evropi na voljo s tremi novimi bencinskimi motorji ‘Smartstream’. Modelna paleta vsebuje motor 1.0 T-GDi z največjo močjo 74 kW (100 KM), 1,0-litrski 49-kilovatni (67 KM) atmosferski motor ali 1,2-litrski DPFI (dual-port fuel injection) motor z največjo močjo 62 kW (84 KM). Izboljšave Picantove motorizacije vključujejo tudi opcijski novi robotizirani ročni menjalnik.
Izboljšani Picanto prinaša nabor novih aktivnih varnostnih sistemov. Odvisno od opreme vključuje sistem za preprečevanje naleta (FCA) s prepoznavo vozil in pešcev, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu (BCA), sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu (LKA), sistem za opozarjanje na nezbranost voznika (DAW) ter sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu s prilagajanjem oddaljenosti od vozila spredaj in s samodejnim pospeševanjem med prehitevanjem po aktiviranju smerokaza (LFA).
Picanto dobi tudi sistem za pomoč pri vzvratni vožnji (RCCA), ki voznika opozarja in ustavi vozilo, če sistem pri vzvratni vožnji na parkirišču z leve ali desne strani zazna približevanje drugega vozila. Picanto je opremljen z aktiviranjem vseh smernikov v nuji (ESS), ki samodejno z utripanjem opozarja na nevarnost približevanja vozilu spredaj, če mora voznik nenadoma zavreti.
Picanto je med drugim dobil tudi Kiin pomožni stabilnostni sistem (VSM),
vektorsko zaviranje v zavojih, nadzor zaviranja v ovinkih (CBC) in sistem za ohranjanje
vozila naravnost (SLS – Straight-line Stability), ki voznikom pomagajo ohranjati nadzor vozila pri zaviranju in zavijanju.
Kabina izboljšanega modela je opremljena z do sedmimi zračnimi blazinami, vključno s
kolensko zračno blazino za voznika, ter ISOFIX sidrišči v kabini.