Za voznika je vedno nekaj posebnega sesti za volan Porscheja, sploh, če gre za ikono te znamke – model 911. Nedavno je bila predstavljena osma generacija, ki nosi oznako 992.

Še preden sedemo za volan novinca, ta navduši s svojo postavo. Vse izvedbe 911 so odslej “wide body”, kar pomeni, da bosta modela 911 GTS in Carrera 4 odslej precej širša – tako kot modeli z vrha dirkaško ustrojene ponudbe. Od detajlov zagotovo najbolj izstopajo novi elementi, ki tvorijo dizajn zadka. Nekateri pravijo, da gre morda celo za najbolj atraktivnega 911 doslej.
Če je pretekla generacija modela 911 še razpolagala z nekaj “atmosferskimi” primerki, je zadnja v celoti opremljena s turbo polnilniki. Atmosferski “flat-six” je kajpak imel še za nekaj odtenkov več karakterja, a okoljske zahteve pač terjajo svoje.

Preizkušenega 911 Carrera S žene trilitrski šestvaljnik z zalogo 450 KM. Do 100 km/h se ta športnik izstreli v 3,5 sekunde in doseže končno hitrost prek 300 km/h. Motor poleg močnih sunkov nudi tudi vrhunsko zvočno kuliso. Od te ima voznik precej več kot okolica, saj je na zunaj novi 911 kar pošteno zvočno zadušen.
911 je z novo generacijo še bolj prijazen za vsakdanjo uporabo. Potegnemo lahko vzporednice s prvo generacijo Audija R8, ki je bil vse prej kot razbijaški, a je po zaslugi svojega, po želji bolj umirjenega karakterja uspel nagovoriti veliko število kupcev in s tem postal prodajna uspešnica.

992 se po zasnovi in občutku v notranjosti še nekoliko bolj približuje ostalim Porschejevim avtomobilom, ki so bolj namenjeni poslovni rabi. Pravzaprav si niti ni težko predstavljati, da bi ga uporabljali kar vsak dan. Vozniku so na voljo vsi pripomočki, ki smo jih navajeni iz Panamere ali Cayennea, pa tudi vstopanja/izstopanja iz nekoliko nižjega vozila nikakor ne moremo opisati kot zahtevnega.
Kljub nekoliko blažjemu karakterju pa 911 seveda ostaja avtomobil pripravljen za spopad z dirkaško stezo. Že po prvih dinamično premaganih zavojih da vozniku jasno vedeti, kje je njegov resnični dom. Zvok motorja ježi kožo, lega v zavojih je izredno stabilna, krmiljenje pa precizno.

911 tako predstavlja most med vsakodnevno uporabnim športnim avtomobilom in surovim superšportnikom. Ostaja ikona, ki v svoji biti izvrstno kljubuje času in s stalnimi izboljšavami skrbi, da ostaja predmet poželenja avtomobilskih sladokuscev.