Če je bila Fabia doslej ena bolj racionalnih izbir v segmentu, želijo pri Škodi s prihodom nove generacije bolj zaigrati tudi na čustva kupcev.

Fabia je bila eden zadnjih modelov skupine Volkswagen, ki je še slonela na ostareli platformi PQ26. Zdaj se seveda seli na novo platformo MQB A0, ki si jo bo delila s Polom in Ibizo.

Oblika nove Fabie sledi trenutnemu oblikovalskemu jeziku te znamke, tu pa je tudi prirastek v dimezijah. V primerjavi s predhodnico je 11 cm daljša, medosna razdalja pa se je povečala za dobrih 9 cm, kar pomeni, da je celo večja kot pri prvi generaciji Octavie iz leta 1996.
Izključno bencinska paleta motorjev
Za zdaj ni načrtov za elektrifikacijo pogonov, tako pa bodo ponudbo Fabie tvorili le bencinski motorji. Vstopni model je atmosferski 1,0-litrski trivaljnik z oznako MPI z 48 ali 59 kW, močnejša različica pa je 1,0-litrski turbo trivaljnik TSI z 81 kW. Na vrhu ponudbe sedi 1,5-litrski turbo štirivaljnik TSI s 110 kW moči.
Šibkejši različici sta na voljo le z ročnim menjalnikom, najmočnejša pa le s samodejnim, sedemstopenjskim DSG. Pri 1.0 TSI bo lahko kupec izbiral.

Standardno bodo pred voznikom klasični merilniki, opcijsko pa bo na voljo tudi 10-palčni digitalni zaslon. Na voljo bosta dve velikosti osrednjega zaslona – večji v velikosti 9 palcev. Zanimivo je, da bo Fabia ponujala tudi USB-C vtičnico v vzvratnem ogledalu.
Prtljažni prostor se je povečal za 50 litrov in ima zdaj skupaj 380 litrov prostornine, kar je (po pogosto varljivih številkah) sicer 11 litrov manj kot pri Cliu.
Škoda ponovno obljublja tudi t. i. “simply clever” rešitve kot sta držalo za parkirni listek in prostor za dežnik v voznikovih vratih. Odslej bo na voljo tudi prilagodljiv prtljažnik in predal za potnike na zadnji klopi, ki bo mesto našel med sredinsko konzolo in zadnjo klopjo.

Cene za kateri koli trg za zdaj še niso znane, je pa zanimivo, da so pri Škodi ponovno napovedali tudi karavansko različico. Slednja naj bi na trg prišla v letu 2023. Športne različice RS žal ponovno ne bo, bo pa v tolažbo vsaj paket opreme Monte Carlo.
Medtem Škoda razvija tudi novi dirkalnik razreda Rally 2 (nekdanji R5), ki ga bodo ponujali zasebnikom, tovarniška ekipa pa bo še naprej naskakovala najvišja mesta v prvenstvu WRC 2.