Še nekaj let nazaj bi si težko predstavljali Hyundaija kot proizvajalca športnih ter hkrati vsakodnevno uporabnih vozil, ki bi lahko povsem enakovredno konkuriral ostalim – na tem področju že izkušenim znamkam.
To se je spremenilo leta 2017, ko je proizvajalec predstavil model i30 N, ki mu je sledil i20 N in sedaj še Kona N. Zanimiv je tudi športni kupe Veloster N, a ta na evropskih tleh ni na voljo. Model i30 N nas je že uspel vozniško prepričati, zato tudi od športne Kone veliko pričakujemo.

Prvega športnega terenca družine N poganja 2-litrski štirivaljnik z 206 kW (280 KM), s pomočjo 392 Nm navora pa se lahko izstreli do stotice v 5,5 sekunde. Za prenos moči bo skrbel izključno 8-stopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik, saj ročnega tokrat ne bo na voljo.
Voznik bo lahko v Koni N izbiral med petimi različnimi voznimi programi, ki spreminjajo vozniški karakter vozila. Za športno vožnjo bo medtem vsekakor dobrodošla elektronsko vodana zapora diferenciala. Za razliko od klasične Kone, je športna izvedenka opremljena tudi s klasično ročno parkirno zavoro, kar bodo zagotovo cenili na primer ljubitelji rallyja.
Albert Biermann, vodja Hyundaijevega športnega oddelka je dejal: »Kona N je športni SUV z zmogljivostjo športnih malčkov (hot hatch) in zavrača stereotip, da dinamična vožnja v športnih SUV-jih ni zabavna.«

Posebnost športnega menjalnika, ki nosi naziv N DCT je tudi to, da omogoča tri načine delovanja: N Power Shift (NPS), N Grin Shift (NGS) in N Track Sense Shift (NTS). NPS se aktivira, ko pohodimo stopalko za plin za več kot 90 % in pomaga pri pospeševanju, NGS pa voznik aktivira sam na volanu ter služi bolj učinkovitemu prehitevanju (deluje 20 sekund in je lahko ponovno aktiviran čez 40 sekund). Zadnji način NTS je namenjen vožnji po dirkališču in se avtomatsko aktivira, ko sistem zazna, da je podlaga pod kolesi temu primerna.

Nov športnik ima elemente, ki smo jih vajeni že iz drugih modelov Hyundaijeve športne linije, to so rdeči in modri detajli, oznake N, 19-palčna platišča, izrazito športno poudarjeni odbijači in dve športni izpušni cevi. Kona N bo na voljo v kar sedmih različnih barvah, od tega je na voljo tudi barva »Sonic Blue« z rdečimi dodatki, ki je v Hyundaijevi športni paleti nova. V notranjosti izstopajo športni multifunkcijski volan, menjalnik in školjkasti sedeži.

Datum prihoda novinca v prodajne salone in prodajna cena zaenkrat nista znana.
[…] širi ponudbo na oddelku N, katere del bo prvič tudi športna limuzina – Elantra N. Podobno kot Kona N naj bi tudi nova športnica nudila kombinacijo športnosti in vsakodnevne […]